Zoekresultaten

  1. Off Balance

    Praattopic

    @Almighty
  2. Off Balance

    Stabber van de dag

    Gelieve de toekomstige dorpjes van Lady voor 11u morgenochtend te kata'en aub.
  3. Off Balance

    Stabber van de dag

    F @.AloeVera
  4. Off Balance

    Ice en Melt.

    Weet ik helaas niet het fijne van :/
  5. Off Balance

    Ice en Melt.

    Ik vraag mij af hoe XII überhaupt de kans gekregen heeft om zo groot te worden daar in de rim. Misschien beter eerst op hun gebashed ipv op keierholy hehe
  6. Off Balance

    Ice en Melt.

    Dus als ik het goed begrijp mag Melt op zoek gaan naar extra spelers en samenwerkingen wegens een gebrek aan kwaliteit. Maar ICE mag dit niet, want ze hebben beter gepresteerd? Melt mag compensatie zoeken wegens gebrek aan kwaliteit en prestatie in de midgame, maar als ICE daar een...
  7. Off Balance

    Inlog van Coruscant

    tzou niet de eerste zijn xD
  8. Off Balance

    Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Zou ik ook zeker en vast voor zijn. Probleem dat we hier zouden hebben is dat beide leiding hier nooit tot een overeenkomst zullen komen betreffende welke dorpen wel/niet afgestaan worden. Dit is al meermaals gebleken jammer genoeg...
  9. Off Balance

    Oorlogstopic | Fix would change the planet

    @PTXgamer Die dorpen die TDM/speeder pakte van caliep waren verkregen uit bb dorpen in het cluster van GT. Die dorpen waar jij het over hebt zijn gewoon vijandelijke dorpen waar voor gevochten is. Sad dat je zelf niet 4-5 pagina's kan teruglezen en dat we dit opnieuw moeten uitleggen...
  10. Off Balance

    Oorlogstopic | Fix would change the planet

    Wel leuk hoe je hier laat zien wat voor een zielig spel je speelt. Alleszins goed om te weten voor verdere werelden. Verder gaat het om de illegaliteit van de dorpen en niet dat je ze gewoon overgenomen hebt van Caliep. Sla je dus opnieuw de bal mis. Als laatste is het toch wel wat raar om...
  11. Off Balance

    Oorlogstopic | Fix would change the planet

    Ik denk wel dat je goed weet dat moest het omgekeerd zijn er even hard op het AF werd gesmeten. Ik heb in mijn ogen ook niet met modder zitten gooien, maar zoveel mogelijk met feiten proberen te komen. Wat respect betreft heb ik dat wel degelijk. Het is namelijk niet omdat ik hier op het AF...
  12. Off Balance

    Oorlogstopic | Fix would change the planet

    @Goth Angel geef ons dan ook geen redenen om de vinger te wijzen of te bashen. We dachten eindelijk van al her gezeik af te zijn door de wereldafspraken en kom je de dag later met zogezegde loophole binnen de afspraken. Getuigt gewoon opnieuw niet tot goodwill...
  13. Off Balance

    Oorlogstopic | Fix would change the planet

    Ik heb heus wel gelezen wat je gezegd hebt dus je moet niet zo arrogant gaan doen. Je hebt gezegd dat de cf’s illegaal zijn. Bij het maken van de wereldafspraken wordt er afgesproken om niet meer het verleden op te halen en het enige wat je doet is oude koeien uit de sloot halen. Daar nog eens...
  14. Off Balance

    Oorlogstopic | Fix would change the planet

    Ik dacht eerlijk gezegd dat deze 2 cf’s gewoon een vergelding actie waren voor de 2 die wij gisteren hadden genomen. Hier zeg je nu dus dat die dorpen sws gingen gepakt worden door speeder/TDM wetende dat het illegaal zou zijn? Waarom maak je dan überhaupt afspraken als je toch alles gaat...
  15. Off Balance

    Oorlogstopic | Fix would change the planet

    @PTXgamer Ik vraag me af, hadden wij die 2 cf's niet gelegd gisteren, kwamen die bij GT er dan niet? Ik denk dat jullie heel bewust waren dat dit niet zo specifiek beschreven stond in de afspraken, juist zodat je ermee weg zou komen of dorpenruil mee zou kunnen forceren. Maar dit is natuurlijk...
  16. Off Balance

    Oorlogstopic | Fix would change the planet

    Het gaat er niet om dat je niet hard hebt willen bashen? Het gaat erom dat je het toch maar weer deed. Idd je bent niet uitgebreid ingegaan op bepaalde zaken die je vermeldde, maar je had deze dan ook nooit moeten aanhalen in de eerste plaats? Je moet dan zeker ook niet verontwaardigd zijn dat...
  17. Off Balance

    Oorlogstopic | Fix would change the planet

    Succes aan allen! :) Had wel gehoopt dat het zwartmaken van stammen achterwege gelaten werd. Planet is geen heilig boontje, maar dat is F!x zeker ook niet. Dit past ook gewoon niet in een oorlogsverklaring. Voor de rest een toffe post die ik wel kan appreciëren :D
  18. Off Balance

    Spotprenten

    Ik heb het dan ook over het co worden op een account van de vijand mn liefste
  19. Off Balance

    Spotprenten

    @detlefst Denk dat jij op dat gebied beter zwijgt ;)
  20. Off Balance

    Spotprenten

    Voor Derl is dat een sterke meme hoor!
Bovenaan