Zoekresultaten

  1. Blue

    Top/ flopspelers

    Alle topstammen werken samen, ze moeten wel een NAP hebben gezien ze elkaar niet aanvallen
  2. Blue

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Voor t eerst sinds half jaar weer eens meegedaan ja.
  3. Blue

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Succes slechtjes ;)
  4. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Klopt. Deze keer is t alleen niet zo. Lol
  5. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Naja goed, ik geloof dat ik sowieso de sjaak ben maar voor wat het waard is: Combino
  6. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Nee, maar breng het dan niet alsof het wolfs is dat ik vraag om een priester. Lol.
  7. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Dan kijk je alleen vanuit het perspectief dat ik slecht ben. Heb je er ook maar een seconde over nagedacht dat ik dit wil omdat ik oprecht goed ben lol
  8. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Iedereen heeft t over 'sturend' maar ik wil gewoon m'n best doen om wolven te vangen lol. Tis nu net de omgedraaide wereld waarbij t verdacht is om je te verdiepen in posts. Dag 1: ik stem op Speeder omdat ik moet kiezen tussen Bloodwolf, Bappos en Speeder en ik me niet van de stemming wilde...
  9. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Ja naja goed wat moet ik anders doen dan haha, niet vragen om priester om wellicht geen lynch te worden?
  10. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Ik klink niet overtuigend? Lol. Ik vertel gewoon hoe het zit. Edit 2: dit vind ik trouwens echt een heerlijke wolfse post @Tigor93. Kijk hier morgen maar naar. Edit: en ja ik heb nu via tel iets meer tijd gekregen omdat vrouwke het prima vindt dat ik eventjes aan m'n telefoon gekluisterd zit
  11. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Ja ik push er verder ook niet op. Het was wellicht een uitkomst geweest, maargoed. Het liefst word ik gewoon geen lynch, maar tis wel begrijpelijk gezien de zaadpot die ik speel met alleen maar het verdenken van goedjes. Of althans, voor zover ze nu dood zijn.
  12. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Was mij om het even. Ik had Materlotti gestemd in een relatief lange post, waarna ik daarna pas zag dat men op Combino ging. Ik heb de rest van de stand niet meer gevolgd en zag vanochtend pas wat er gisteravond was gebeurd.
  13. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Op dit moment heb ik alleen 300 stemmen op mij gezien en ben ik dan ook geneigd om naar de meeloopstemmen op mij te kijken uiteraard. Ik heb zelf niet het topic goed doorgelezen omdat ik weinig actief heb kunnen zijn, maar ik vond jou verdacht oa. Nu heb ik gezien dat je CAD gebeuld hebt, dus...
  14. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Naja goed weetje, ik heb ook totaal geen tijd meer vandaag. Ik wilde me wel inhoudelijk hierop gaan verdedigen, maar via tel is het wel echt lastig om dit aan de hand van quotes te doen. Ik begrijp de stemmen wel nu ik indd op een aantal goedjes heb gezeten. Ik wilde op de tweede dag gewoon...
  15. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Ik heb net op telefoon jouw post doorgelezen @killingsspreeee en @nonkel jos ik zal zo op jou reageren. Maar om vast deels uit te leggen waarom ik bepaalde keuzes heb gemaakt is het van belang om in de gaten te hebben dat ik op dag 1 twijfelde tussen Simeco en Speeder op basis van gevoel. Op...
  16. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Zoals gezegd zou ik er gisteravond niet zijn. Het verbaast me dan nogal als ik zie hoeveel man hier direct op meeloopt. Ik zal me vanmiddag of vanavond verdedigen. In de tussentijd vraag ik de priester om mij te checken zodat men zich in ieder geval vast op een ander kan focussen.
  17. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Ik zit nu via telefoon @nonkel jos, dus kan niet heel uitgebreid reageren en zo al helemaal niet meer, maar ik zal het nog eens duidelijk maken voor het geval het nog niet duidelijk was: Ik wil meer input hebben van Tigor, omdat ik haar juist wel als verdachte zie. Ik heb niemand nodig om...
  18. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Ah nou goed, ik zie nu ook de eerste stemmen op Combino verschijnen. Voor mij ook prima dus. @Tigor93, goed dan lopen we elkaar mis. Ik ben wel benieuwd of je iets meer input kan hebben dan gister. Wat vind je van de ontwikkelingen van vandaag en wie zou jij uitkiezen voor de lynch?
  19. Blue

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Ik moet er helaas zo vandoor en ben tot vannacht ook niet meer beschikbaar om mee te doen in de discussie. Ik ben allang blij dat er wat inhoud bijgekomen waar ik, maar ook de rest, mee verder kan (@Kerouac). Wellicht dat ik heel snel tussendoor nog iets kan veranderen, maar dat zal via telefoon...
Bovenaan