Zoekresultaten

  1. Brainsick

    Top/Flopspelers

    Hee ik gaf alleen aan dat ik vond dat spelling niet uitmaakte en dat z'n punt klopte. Dat simeco me verkeerd verbeterd en zij daar op reageren kunnen ze niks aan doen. De aggressieviteit mocht achterwegen gelaten worden :p Gecondoleerd aan de nabestaande van de overledene. Edit: verkeerde...
  2. Brainsick

    Top/Flopspelers

    Que?
  3. Brainsick

    Top/Flopspelers

    De spelling is je vergeven. Je punt is correct.
  4. Brainsick

    Top/Flopspelers

    Ik vond de mijne veel beter?
  5. Brainsick

    Top/Flopspelers

    Ik heb vandaag mn eerste huisje geschilderd, goeie troep spam hier ondertussen!
  6. Brainsick

    Praathoek

    Intern je arbeitman?
  7. Brainsick

    Once upon a time in Tides

    Heb al maanden mbs! Maar onze piesgroei heeft ze tot noch toe redundant gemaakt :(
  8. Brainsick

    Once upon a time in Tides

    Eigenlijk zijn we allemaal noob en vind ik dat de overwinning naar vfsnip moet
  9. Brainsick

    Once upon a time in Tides

    Tldr, je had wel die contest gewonnen met dit verhaal, jammer dat t niet over stammen ging
  10. Brainsick

    Top/Flopstammen

    /run
  11. Brainsick

    Top/Flopspelers

    Ik denk dat ik er 0 ken van de afgelopen 20, is oldgen noob?
  12. Brainsick

    Top/Flopstammen

    Ik ben het, kayo!
  13. Brainsick

    Stelling van de dag

    Eens
  14. Brainsick

    Presenteer je account W75 Contest!!

    Ik ben kayo
  15. Brainsick

    Presenteer je account W75 Contest!!

    Nee snap ik, daarom dacht ik ook waarom zeg ik dit xD Maargoed, beetje spice kan geen kwaad, wil de effort niet onderdoen, thanks voor de opener
  16. Brainsick

    Presenteer je account W75 Contest!!

    Dit was wel een magere imo Show your acc, vertel over je cluster, betrek je stam erbij, maak er een ziek verhaal van! Ik ga kijken wat ik kan maar beloof niks, kan slecht over die van w53 heen Beetje spice erin over de wereld mag wel :D Die 7 spelers zijn niet zo spannend
  17. Brainsick

    Top/Flopstammen

    Ja de ziekte, als 1 van de vvers stond ik bijzonder verbaast hoe hard bmu de massa aan kon pakken met een ondersteuner van de dag onder de 10k Chappeau voor de voorbereiding, daar worden vv'ers gelukkig van (al heb ik niet super veel afgehandeld)
  18. Brainsick

    Top/Flopstammen

    Ja jezus echt een flopstam omdat ik er in zit
  19. Brainsick

    Top/Flopstammen

    Ik las dat van een mol net voor t eerst, was best aangenaam verrast, wist niet dat we toegang zouden hebben tot dat soort info :0
  20. Brainsick

    Top/Flopstammen

    Jij doet pijn aan m'n ogen Kinderke stop met posten
Bovenaan