Zoekresultaten

  1. Flexiicution

    Speedronde #6708 - Vrije instellingen (17.09 10:30-13:30)

    Vaak elke 200+- rondes. De vorige uitdeling was ronde tot en met ronde #6611, dus over 1-3 maand.
  2. Flexiicution

    Auto-Updating Maps Classic

    broken kekkw!
  3. Flexiicution

    Golden awards #71

    Nee ik kan stellen dat dit zeer inaccuraat is. Wij zijn niet banned wegens illegaal scriptgebruik, maar voor acties die op andere werelden hebben plaatsgevonden door de vorige eigenaar. Hierdoor is door Duckje een accountban gekomen en ''dit omdat je globale ban een eventuele wereldimpact kan...
  4. Flexiicution

    Golden awards #71

    Beste speler: Thomas [Koning Priamus] by far, kerel teert weken op stamdeff en besluit niet te runnen ondanks constant waves van 2k+ inca's KEKW! Massive respect! Beste stam: Beukuh/5-row, in mijn ogen de enige die stamgewijs wat heeft laten zien deze wereld in het kader van stam-massa's en het...
  5. Flexiicution

    Golden awards #71

    Ah well, eens zien of @Warre de ballen heeft te reageren op al deze berichten, zeker mijn bericht van vrijdag om 14.02. Wij van Beukuh / 5-row zijn best bereid om er één stam van te maken, zo kunnen we er nog een leuke 1v1v1v1 van maken, als de rest ook hier toe bereid is. Als ze blijven...
  6. Flexiicution

    Golden awards #71

    Dit bedoel ik dus met 'in het verleden blijven hangen.' Zoals ik ook al eerder zei, de acties die sommigen gedaan hebben, onze kant meegerekend, was niet netjes en zo kunnen we oneindig vingertjes wijzen naar elkaar en nergens komen. Waarom niet zand erover en kijken hoe we een leuke eindstrijd...
  7. Flexiicution

    Golden awards #71

    Om even alles op te helderen. Kowed heeft enkel vijandelijke relaties gehad met S55. Wij hebben nooit een NAP/BG oid gehad met de S55-stam, enkel een vijandelijke status. Zoals eerder genoemd heeft deze stam GB/Fanta geholpen en de rest van de drie-stammen coalitie (south55, LK en Banaan) en...
  8. Flexiicution

    Golden awards #71

    Nu word er wel heel veel recht gepraat wat krom is. Laat ik even ophelderen hoe de stand van zaken is in mijn eigen ogen. Laat ik er gelijk maar lekker inspringen! 1. GB + Fanta was niet netjes, we hebben het alsnog toch 'netjes' opgelost door met oorlog te gaan met hen en hun...
  9. Flexiicution

    Golden awards #71

    Je moet wat als je tegen de top van de wereld speelt! Alleen met een significante overmacht (3:1) kunnen ze een kans maken tegen ons :p
  10. Flexiicution

    Edelhalvering

    Neen? Dat was de bedoeling, -471 gaan zodat wij kunnen werken om gas te kunnen betalen in de winter! #SpeelKowedWeg!
  11. Flexiicution

    Edelhalvering

    Edelhalvering van 25%/33% is gewenst, 50% is too much imo
  12. Flexiicution

    Praattopic

    spem!
  13. Flexiicution

    Feedback topic Classic 33 | Negeren community.

    Haa vrinden, Ik wil even zeggen. Kansloos dat er 1, niet een eigen voorsteltopic is gekomen vanuit het Tribalwars Team. En twee, wat een kansloze kut instellingen dit zijn. https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/voorsteltopic-classic-33.208725/, amper instellingen vanuit dit voorstel...
  14. Flexiicution

    Discussie Updates discussietopic

    Oeikes. MICDROPPP
  15. Flexiicution

    Plaatje de sukke 1000pp

    hahaha wat is dat laatste plaatje KEKW! Kusjes!
  16. Flexiicution

    Voorsteltopic Classic #33

    Begrijpelijk van de afstand tussen dorpen, die kan ook geschrapt worden als mensen hier niets in zien. Ik ben net zoals jij persoonlijk ook een fan van compacte werelden, maar als ik bijvoorbeeld naar die Duitse servers kijk met al die gevulde continenten, kon ik me niet weerhouden en het toch...
  17. Flexiicution

    Voorsteltopic Classic #33

    Ik kan beide punten toelichten. De classic zal over de zomervakantie heen gedragen worden, ik denk dat niemand zin heeft om duizenden fakes te dodgen per dag. Dus om te voorkomen dat mensen ontevreden stoppen door de massale fakewaves, terwijl ze beter in hun zwembroekie bij t zwembad kunnen...
  18. Flexiicution

    Voorsteltopic Classic #33

    Omdat er nog geen voorsteltopic is gemaakt voor de aankomende classic. Ben ik wel bereid om deze te starten en af te trappen met een uniek classicvoorstel. Bij deze mijn voorstel voor de aankomende classic 33! Belangrijkste instellingen die absoluut niet mogen missen: - Uitkijktoren: aan -...
  19. Flexiicution

    Speedronde #6400 - Special ronde (26.02 19:00-23:00)

    Bij deze mijn feedback voor deze ronde. Allereerst wil ik beginnen over de balancering qua spelers van de ronde. We wisten allemaal al van te voren dat één stam de meest actieve én (semi)-ervaren spelers die sowieso zouden spelen. Er is overleg geweest om mensen te verplaatsen, dit ter...
  20. Flexiicution

    TopSpelers/FlopSpelers

    Waarom tf staan events aan op een klassieke wereld 2.... Zoveelste fuck-up van Innogames.... xD
Bovenaan