Zoekresultaten

  1. Divided By Infinity

    Early game verwachtingen (stam)

    RIS top
  2. Divided By Infinity

    Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

    Er werd al genoeg geboost onder de noemer ik bash toch klein beetje troepen en paar muur lvls. Beetje mosterd na de maaltijd dit. Alles wordt nu dus weer vrij gegeven..? Terwijl op support aanvragen wordt gezegd dat men het account op barbaar moet zetten alvorens er aanvallen mogen gaan lopen...
  3. Divided By Infinity

    Voorstellen Classic 30

    Doe jij ook een schot voor de boeg qua instellingen? Of laat je verstek gaan
  4. Divided By Infinity

    Voorstellen Classic 30

    Hier krijg je dus edelspam mee op een classic wereld. Volgens mij doen ze dat niet.
  5. Divided By Infinity

    Voorstellen Classic 30

    Je wilt os buiten je stam aan hebben dus? Wat heeft lage Stam limiet voor zin dan?
  6. Divided By Infinity

    Voorstellen Classic 30

    Voorstellen mogen hieronder :)
  7. Divided By Infinity

    Wereld 85 - De milliseconden tussen aanvallen

    Helemaal mee eens. Druk erachter zetten zou prio nr 1 moeten zijn. Zeker omdat dit experiment bijna alleen browser spelers treft
  8. Divided By Infinity

    Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

    100% stab. Alle plannen zijn duidelijk uitgewerkt ten tijden van de nap van the west met TBB. Ik betwijfel tevens of the west al aanvallen had gestuurd alvorens hij geleaved is. Lees hij is geleaved 07:03 op 31-12. Aankomst aanvallen 09:59:59. Als overige leden van Run! Zou ik hier pertinent...
  9. Divided By Infinity

    Voorstellen Classic 29

    Heb je wel even bekeken hoe duur je recapedel dan wel niet wordt in mid- en endgame? Pakketjes kosten 400%. Dan kost een recap edel bij 100 dorpen ongeveer 100 x 120k leem. Dat is wel bizar veel. Deze instellingen zijn zwaar in het voordeel van de aanvaller imo.
  10. Divided By Infinity

    Voorstellen Classic 29

    De instellingen: Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 350 % (3,5) - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (0,57) - Productiefactor: 70 (Je produceert 19.600 grondstoffen per uur op level 30) Spelsysteem: - Boogschutters/bereden Boogschutters: Niet Actief -...
  11. Divided By Infinity

    Voorstellen Classic 29

    Lijkt me ook het beste. Gs productie op lvl 30 heeft hij op 36000 staan. Dan is het met farmen erbij too much. Wereld is zo ook vrij snel klaar denk ik.
  12. Divided By Infinity

    Voorstellen Classic 29

    In de beginfase niet zo'n moeite mee, maar endgame, zonder barbs wel erg rotte regel vond ik. Je kan je troepen dan enkel als os bij jezelf zetten terwijl dit ook vaak de dorpen zijn die onder aanval liggen. Je wilt je fronttroepen graag mobiel houden natuurlijk
  13. Divided By Infinity

    BnD

    BOOM ook niet
  14. Divided By Infinity

    BnD

    Mijn clears lopen al vanaf zaterdagochtend naar de andere kant van de wereld vriend..
  15. Divided By Infinity

    BnD

    Dodgefout? Clear liep ca. 18 uur. Als ik de clears thuis had staan, had ik ze met alle liefde gestuurd naar Dhr. Brent, dan was die hele post van hem hier overbodig. Dat hij nu gaat zeiken over 0 skills slaat nergens op, gezien ik 2 groene treinen stuur uit een dorp wat pas anderhalve dag in...
  16. Divided By Infinity

    BnD

    Als je op 1 dorp bij groene edels enkel de laatste edel kan snipen, hoe slecht zijn je snipe skills dan. Was gewoon een groene trein waarvan de 1e binnen 100ms achter een clear getimed was. Dus je kan hier wel wijs gaan doen, dat je mij gesniped hebt. Volgende keer eens zien hoe goed je kan...
  17. Divided By Infinity

    BnD

    Op beide rapportjes hadden wij edelpech
  18. Divided By Infinity

    BnD

    Waar doel jij op? Ik liep gisteren op 7 dorpen van je vriendje timbo. Ik had edelpech op dit dorp waardoor hij onder de 1:20 grens kwam. Hierna is killianve het dorp gaan edelen, maar tijdens deze aanval werd het overgenomen door pudding. Toen killian zijn edel landde had ook hij edelpech...
  19. Divided By Infinity

    Golden Awards

    Geef me vv van 1 van je leger mb's en ik bouw gerust alle barbs voor je uit vriendje ;)
  20. Divided By Infinity

    Top/flopspelers

    Ja had al gezegd je DU te zijn, maar je groeit maar niet hierheen :(
Bovenaan