Zoekresultaten

  1. onduidelijkheid regelgeving PP gebruik

    Kan iemand mij vertellen wat tegenwoordig (volgens de regels van TW.nl) zijn met betrekking tot het PP gebruik? Na al die jaren van de PP beurs zijn er heel wat spelers die overdreven veel PP hebben. Dit zorgt voor een aantal rare zaken. Zo ben ik vandaag aangesproken of ik mijn PP-farm dorpje...
  2. Tribalwars, een uniek verhaal

    Bijna 20 jaar geleden, toen ik uitgenodigd werd voor dit spel, kreeg ik een waarschuwing waar ik en menig persoon naar had moeten luisteren: Bezint eer ge begint want het is een verslaving die haast vergelijkbaar is met roken. En inderdaad, ook ik kon niet stoppen. Jaar na jaar slorpte dit spel...
  3. New gen tactics

    Zou iemand mij een mogelijke goede reden kunnen geven voor het massaal edelen van -400p barbaren dorpjes? Ik zie dit meermaals voorkomen. Bij de een wat extremer als bij de andere. In sommige gevallen snap ik de redenering, al zou ik het zelf niet doen. Maar in andere gevallen kan ik geen...
  4. Leuke rapportjes

    De beginnersbescherming is voorbij. ODA en ODD komen langzaam tevoorschijn. Het is dus tijd om het rapportjes-topic te openen. Heb je een zeer leuke farm? Heb je onlangs een concurrent neergehaald? Heb je net een clear gemold van een overenthousiaste buur die dacht dat hij je kon clearen? Of...
Bovenaan