Zoekresultaten

  1. Tribalwars, een uniek verhaal

    Het komt bij jou precies verkeerd over. Je hoeft geen script te hebben om een topstam te zijn. Maar vele topstammen hadden naast hun skills ook eigen tools zoals je zelf ook aangeeft met voorbeelden zoals MLP, Pi, ... De tools zijn nooit de dominerende factor. Het creed package toont jouw...
  2. Spotprenten

  3. onduidelijkheid regelgeving PP gebruik

    Duckje heeft ondertussen bevestigd dat de regelgeving inderdaad niet verandert is. Blijf ik enkel hangen bij de vraag 'hoe komt het dat er gedacht wordt dat dit is toegelaten'. Ik hoop op dat de persoon in kwestie verkeerd geïnformeerd was, want anders is het inderdaad een slechte intentie.
  4. onduidelijkheid regelgeving PP gebruik

    Kan iemand mij vertellen wat tegenwoordig (volgens de regels van TW.nl) zijn met betrekking tot het PP gebruik? Na al die jaren van de PP beurs zijn er heel wat spelers die overdreven veel PP hebben. Dit zorgt voor een aantal rare zaken. Zo ben ik vandaag aangesproken of ik mijn PP-farm dorpje...
  5. Tribalwars, een uniek verhaal

    Bijna 20 jaar geleden, toen ik uitgenodigd werd voor dit spel, kreeg ik een waarschuwing waar ik en menig persoon naar had moeten luisteren: Bezint eer ge begint want het is een verslaving die haast vergelijkbaar is met roken. En inderdaad, ook ik kon niet stoppen. Jaar na jaar slorpte dit spel...
  6. Spotprenten

    meneer klaagt dat odds hem dwingt barbjes te edelen :p edelt 64% vd barbs voor odds zelfs maar begint te cfen nog veel plezier op deze wereld aan iedereen. Wij hebben dit in elk geval niet gevonden.
  7. Stelling van de dag

    Ja hoor. Ik ben al gestopt met loggen vanaf de 25e ong dacht ik. Ik lees wel nog wat er op het account gebeurt dus heb op vraag wat amok gemaakt xD Maar dit is nu niet meer nodig dus nu hoef ik ook hier niet meer te loggen. Ik kan gerust met bewijzen bewijzen komen maar dat is nu echt niet meer...
  8. Stelling van de dag

    *bewijzen* kuch kuch oke als je stopt met ademen heb je een grote kans om dood te gaan. En aangezien dit altijd klopt is vanaf nu elke argument dat ik aanhaal bewezen. Wist ik veel dat je bewijzen niet eens een antwoord moeten zijn :D dat maakt het inderdaad wat gemakkelijker. Later niet wenen...
  9. Stelling van de dag

    Jouw posts bevestigen enkel wat wij zeggen xD Wij wisten niets van de afspraken en waren we het er absoluut niet mee eens voor het te laat was. Verder maakt het ons niet veel uit wat jij Jekkeuh blijkbaar hebt wijsgemaakt want daar gaat het niet over en het is al lang duidelijk dat die...
  10. Stelling van de dag

    Jouw `bewijzen` zijn zo betrouwbaar als een vos in een kippenkot. En als je het hernoemt naar de verhalen van de overrated stabber ben ik het volledig met je eens. Vanaf het begin heb ik inderdaad gezegd dat je overrated was. Sindsdien heb je bewezen dat het toppunt van jouw diplomatie brullen...
  11. Stelling van de dag

    Wat een onzin kan jij posten :D Als eerste was dat de oorspronkelijke lijn waar de frontspelers het niet mee eens waren. Geen idee hoe jullie te horen hebben gekregen dat dit de afspraak was maar jullie begonnen inderdaad al snel te edelen tijdens de gesprekken omdat de zogenaamde NAP toen al...
  12. Stelling van de dag

    speelde momenteel :) En net omdat ik momenteel niet speel ben ik subtiel genoeg om nog geen namen te noemen. Niet dat dat veel verbergt als je echt wil zoeken :p
  13. Stelling van de dag

    Niet persé. Al is er 1 account dat inderdaad wel 3 op 3 scoort. Mijn co's en andere spelers zouden trouwens wel andere zaken aanhalen. Er zijn nog wel meerdere hekelpunten. Mijn voorbeelden waren gewoon de punten die ik persoonlijk het treurigste vind.
  14. Stelling van de dag

    Ik spreek niet in het algemeen, laat dat duidelijk zijn. Het merendeel van de noordelijke spelers waren zeer netjes bij contact. Voorbeelden hiervan zijn BMU, FF, Finnvard, ... Zeker en vast respect naar hen toe. Ik ga het niet hebben over een agressieve manier van diplomatie, al zijn hier...
  15. Stelling van de dag

    Dat komt omdat noord de moed al heeft opgegeven en dus niet meer klaagt maar het gewoon terug begint te doen :D proper is anders, maar grappig hoe hypocriet sommigen kunnen kunnen zijn. Ik speel zelf niet meer atm, maar ik heb me doodgelachen met de screentjes die mijn oude co me stuurde in...
  16. Top/Flopstammen

    Ik hou inderdaad ook van luisteren naar 2 krijsende kindjes die denken dat ze vechten.
  17. Spotprenten

    Hierboven werd verwezen naar zwakke P&P. Laten we dit maar veralgemenen en lachen met de diplomatieke kunsten van de meesten IG
  18. Spotprenten

    that's just oddly satisfying
  19. Spotprenten

    Sorry, welke post? Ik heb het AF opgegeven. De enigen die hier nog vertoeven hebben niet het verstand om een discussie mogelijk te maken. Mijn mening blijft nog altijd trouwens: Ik vind jullie overrated en zeer naab. Jullie hebben tot nu toe ook nog geen enkele goede actie laten zien. Wat ik...
  20. Spotprenten

    Ik heb absoluut geen behoefte aan likes dus steek alles in 1. Als mijn paint venster groter was geweest had ik er nog heel wat bij gezet. Ik ben swso niet gemaakt voor de huidige tw mentaliteit. Iedereen is te lief ingame en op het AF met heel veel achterbakse acties die op z`n minst als "niet...
Bovenaan