Zoekresultaten

  1. Combino Pastasaus

    [Speeltopic] WvW #362

    WvW #362 Door: Combino Pastasaus Instellingen: Aantal spelers: 22 Postlimiet: Neen Klaagmuur: Uit Eindtijd stemmen: 22:00 Speciale Rollen naar: Combino Pastasaus (via privébericht op het forum of discordbericht) Lunch: Duidelijk vermelden in de wolvenchat en mij taggen in het bericht...
  2. Combino Pastasaus

    Het grote enkel-mensen-die-nog-niet-geëdeld-zijn-mogen-hier-posten topic

    wat gezellig eindelijk een topic zonder spieder
  3. Combino Pastasaus

    [WIELERPRONO] Tour de France 2022 (01/07 - 24/07)

    Pronostiek: Tour de France Voor het eerst sinds 2017 vangt de mythische Tour de France weer aan met een openingstijdrit. Spek voor de bek voor de thuisrijder Asgreen en tijdritfenomenen als Ganna en Küng of start de Tour ook dit jaar met een zoveelste tweestrijd tussen WVA en MVDP? Het staat...
  4. Combino Pastasaus

    [Speeltopic] WvW #340

    WvW #340 Door: Combino Pastasaus Instellingen: Aantal spelers: 21 Postlimiet: Neen Klaagmuur: Aan (iedereen mag één bericht per nacht sturen naar de spelleiding om berichten op de klaagmuur te zetten. Dat betekent dat na alle acties in de nacht de klaagmuur berichten komen. Deze zijn allemaal...
  5. Combino Pastasaus

    [Inschrijftopic] WvW #340

    bij deze officieel vrinden, ga jullie gang
  6. Combino Pastasaus

    De naam van het Off topic forum - Palavaren?

    PALAVEREN :redface: :redface: :redface:
  7. Combino Pastasaus

    [Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 3)

    Tribal Song Contest Dag dames, heren, non-binairen en simeco Hier is ie dan eindelijk, het speeltopiquesken van het DERDE seizoen (jawel) van de Tribal Song Contest. Hieronder vinden jullie nogmaals de regels: Houd je ook aan dit lijstje, dit zodat de spelleider niet hoeft te gaan zoeken en...
  8. Combino Pastasaus

    [Inschrijftopic] TSC - Tribal Song Contest (SEIZOEN 3)

    Gegroet vrinden, bij deze het inschrijftopicske van het derde 'volle' seizoen van TSC !!!!!! Inschrijven gaat volgens de gekende procedure, bij je inschrijving kan je meteen een liedke inzenden (het thema van de eerste ronde is voorgesteld door @Candiu, zijnde: Boy en Girl Bands) Inschrijving...
  9. Combino Pastasaus

    Einde Wereld Awards

    Gegroetekes vrienden van wereld 77, de wereld loopt langzaam op zijn einde en naar goede gewoonte is het dan tijd voor de EINDE WERELD GOLDEN AWARDS JAAAAA (zie hieronder voor vreugdedansende vibejongen) Hoe het werkt: je kopieert de inhoud van onderstaande spoiler en zet ze zelf in een nieuw...
  10. Combino Pastasaus

    [Speeltopic] WvW #326.3

    WvW #326.3 Door: Combino Pastasaus Instellingen: Aantal spelers: 23 Postlimiet: Neen Klaagmuur: Aan (iedereen mag één bericht per nacht sturen naar de spelleiding om berichten op de klaagmuur te zetten. Dat betekent dat na alle acties in de nacht de klaagmuur berichten komen. Deze zijn...
  11. Combino Pastasaus

    [Speeltopic] WvW #326.2

    WvW #326.2 Door: Combino Pastasaus Instellingen: Aantal spelers: 19 Postlimiet: Neen Klaagmuur: Aan (iedereen mag één bericht per nacht sturen naar de spelleiding om berichten op de klaagmuur te zetten. Dat betekent dat na alle acties in de nacht de klaagmuur berichten komen. Deze zijn...
  12. Combino Pastasaus

    [Inschrijftopic] WvW #326 (opnieuw)

    Gegroet, allen snel inschrijven voor dit potteke, immers is mijn vorig potje beetje kut geëindigd?? Ik wil eigenlijk wel asap beginnen, dus trommel al uw forumvrienden en -vriendinnekes op aub bvd mvg
  13. Combino Pastasaus

    Posts verwijderen/bewerken

    Waarom is de mogelijkheid om posts te verwijderen en te bewerken weggehaald op het forum? Ik vind dit persoonlijk maar een beetje vreemd...
  14. Combino Pastasaus

    [Speeltopic] WvW #326

    WvW #326 Door: Combino Pastasaus Instellingen: Aantal spelers: 24 Postlimiet: Neen Klaagmuur: Aan (iedereen mag één bericht per nacht sturen naar de spelleiding om berichten op de klaagmuur te zetten. Dat betekent dat na alle acties in de nacht de klaagmuur berichten komen. Deze zijn allemaal...
  15. Combino Pastasaus

    [Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (SEIZOEN 2)

    Tribal Song Contest Dag dames, heren, non-binairen en simeco Hier is ie dan eindelijk, het speeltopiquesken van het TWEEDE seizoen (jawel) van de Tribal Song Contest. Hieronder vinden jullie nogmaals de regels: Houd je ook aan dit lijstje, dit zodat de spelleider niet hoeft te gaan zoeken en...
  16. Combino Pastasaus

    [Inschrijftopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 2)

    Bij deze ook een inschrijftopiquesken, vul hieronder verder aan met welk land je je inschrijft mvg 1. Combino Pastasaus (Seychellen)
  17. Combino Pastasaus

    [Speeltopic] WvW #323

    WvW #323 Door: Combino Pastasaus Instellingen: Aantal spelers: 17 Postlimiet: Neen Klaagmuur: Aan (iedereen mag één bericht per nacht sturen naar de spelleiding om berichten op de klaagmuur te zetten. Dat betekent dat na alle acties in de nacht de klaagmuur berichten komen. Deze zijn allemaal...
  18. Combino Pastasaus

    Handelaren

    Gegroet vrinden, Situatieschets: je hebt 2 dorpen naast mekaar. Het ene heeft een nog lage marktplaats maar (bijna) volle opslag. Het andere heeft een marktplaats van pakweg level 20 en een lege opslagplaats. In de ideale situatie probeer je uiteraard de grondstoffen tussen beide dorpen zo goed...
  19. Combino Pastasaus

    namechange

    Gegroetekes, ik zit eraan te denken mijn naam te veranderen. Ik voel me namelijk niet veel meer verbonden met de 'Pastasaus', dus wellicht verander ik het gewoon naar 'Combino'? Wat zouden jullie ervan vinden? Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom. Dankskes bij voorbaat. Gegroetekes...
  20. Combino Pastasaus

    [Discussietopic] TSC - Tribal Song Contest

    Discussietopic - TSC Bij deze, een discussietopic. Hier kunnen jullie opmerkingen of eventuele commentaar op bepaalde liedjes in kwijt. Het is immers de bedoeling het speeltopic enkel te gebruiken voor inzendingen en uitslagen. Dank en veel succes allen !! Groetekes Combino Pastasaus
Bovenaan