Zoekresultaten

  1. een niet dubieuze naam

    het steun anthraxxol tijdens zijn sollicitatieprocedure topiks

    hoi allemaal, anthraxxol wil forummod worden. Hij gaat reageren op duckje's topiks. Laat in dit topiks je steun voor anthraxxol blijken. je mag hem ook een aanmoediging geven of gewoon toi toi toi zeggen. Misschien wil @Duckje anthraxxol ook wel succes wensen bij zijn sollicitatie! Ik trap...
  2. een niet dubieuze naam

    [Ingevoerd] oude forumsmileys op de discord

    Hoi ik heb een goed idee denk ik. Kunnen we de oude forumsmileys ook introduceren op de TW discord? zoals deze: :biggrin::cool2::sad::mad2::redface::rolleyes2::confused2::eek2::smile::tongue::wink:
  3. een niet dubieuze naam

    Bereikbaarheid Team bij Supportaanvragen

    Hallo allemaal, Er moet me iets van het hart. Vorige week werd ik voor mij onduidelijke redenen van de TW-discord geband. Ik sprak er een moderator op aan om te vragen wat er gebeurd was. Die zei tegen me: "stuur maar een support". Ondanks mijn terughoudendheid met het supportsysteem, heb ik...
  4. een niet dubieuze naam

    Het prijs-jezelf-gelukkig-dat-je-bij-het-VF-hoort-topiks

    Hallo allemaal, Om onze onderlinge band te versterken leek het mij wel een goed idee als we een topiks hebben waarin we op creatieve wijze kunnen aantonen waarom we blij zijn dat we onderdeel zijn van het VF. Ik trap af: Ik ben blij dat ik bij het VF hoor omdat ik hierdoor heb geleerd dat...
  5. een niet dubieuze naam

    De ontmaskering van een vriend

    hoi allemaal, Vandaag is een droevige dag. Het is tot onzer attentie gekomen dat calamus incendium een werelder is. Een pijnlijk moment voor ons allemaal, maar het stelt ons ook voor een dilemma. Hoe willen we hiermee omgaan? Verbannen we onze zwakke broeder? Geven we hem een tweede kans? Is...
  6. een niet dubieuze naam

    knap die kop

    plaatjes raden via discord vanaf nu te spelen
  7. een niet dubieuze naam

    Jippie de jahoe!

    Gefeliciteerd Simon met je 30e verjaardag!
  8. een niet dubieuze naam

    [Ingevoerd] Voicechat op TW Discord

    Hoi allemaal, Verschillende mensen hebben via verschillende kanalen hun interesse kenbaar gemaakt om via de TW Discord te voicechatten. Dit is een vrij eenvoudige functionaliteit die Discord standaard biedt. Is dit misschien een leuk idee om vanuit TW aan te bieden om het communitygevoel...
  9. een niet dubieuze naam

    [Afgekeurd] The Roast 2020 (of 2021)

    Hoi allemaal, Ik heb een idee. Om de boel wat op te fleuren op het forum. THE TRIBALWARS ROAST 2020 (of 2021) Wat is het idee? Mensen mogen zich opgeven om geroast te worden. Eén persoon zal de hoofdpersoon worden en dan hebben we daaromheen een "panel" van roasters, die door alle bijdragende...
  10. een niet dubieuze naam

    Mijn woorden aan Red Stab at Morning

    Aanschouw, o aanschouw, beste forumgangers, mijn woorden, speciaal voor jullie neergeschreven Het wordt weer eens tijd voor een bijdrage van half-goddelijke proporties. Het is immers enige tijd geleden dat jullie iets van mij hoorden. Naar goede gewoonte heb ik een interessant nieuwtje voor...
  11. een niet dubieuze naam

    Aankondiging verkiezingen VF sjet moderator

    Hoi allemaal, Jullie zijn allemaal onderdeel van onze VF sjet. Helaas winnen de bad vibes het onlangs vaker dan de good vibes. Dat mogen we niet laten gebeuren. Er moet iets gebeuren om het VF weer als een united front te laten opereren. Daarvoor is verandering nodig. Om die reden schrijf ik...
  12. een niet dubieuze naam

    Hoe verwijder je je forumaccount?

    Afbeelding gewist
  13. een niet dubieuze naam

    Werkomstandigheden van de Tribalwars arbeiders en daarmee samenhangend (?) onverantwoord gedrag van mijn arbeiders

    Hoi allemaal, Het is nu nacht, en jullie slapen hopelijk allemaal. Een vlugge blik in mijn dorpje leert echter dat mijn boer nog steeds gras aan het maaien is, mijn houthakker hout aan het hakken en ook bij mijn leem- en ijzergroeve wordt nog volop doorgewerkt op dit onchristelijke tijdstip...
  14. een niet dubieuze naam

    Inefficiëntie handelaren

    Hoi allemaal, Ik vroeg me dus iets af: ik heb de marktplaats in mijn dorpje gebouwd, en nu kan het handelen met andere spelers beginnen! Mooi! Maar, waarom lopen handelaars bij een ruilovereenkomst steeds naar het andere dorp om dan terug te keren? het is toch veel efficiënter moesten ze...
  15. een niet dubieuze naam

    Waarom kost je muur zoveel leem als hij helemaal van hout is gemaakt?

    Hoi allemaal, Ik ben dus echt aan een super vet dorpje aan het werken maar ik raak wat geïrriteerd van het bouwen van mijn muur: deze kost namelijk hartstikke veel leem. Maar als ik dan naar mijn muur kijk, dan kan ik niet anders concluderen dat dat ding toch vooral van hout gemaakt is, zie...
  16. een niet dubieuze naam

    Is Tribal Wars racistisch en seksistisch?

    Hoi allemaal, Tribalwars is een populair spelletje waar velen van ons al jarenlang ons ei kwijt kunnen. Daarmee representeert Tribalwars toch een beetje onze ideale leefwereld, eentje waarin we als alleenheerser over een rijk van duizenden dorpen kunnen heersen. Maar hebben we ook ooit bij de...
  17. een niet dubieuze naam

    Aantal post per speler per topic

    hoi vroeger kon je zien hoe veel iedere speler in een bepaald topic geplaatst heeft. kan dat nu ook nog of is dit nieuwe forum echt zo abominabel slecht?
  18. een niet dubieuze naam

    [Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

    Zoek de proleten en drugskikkers hoi vrienden Het kan jullie niet ontgaan zijn. Het forum wordt overspoeld met proleten, maar de ene proleet is de andere niet. De ene is namelijk nog een grotere proleet dan de andere. Deze proleten willen graag alle pret verpesten voor de mindere proleten: de...
Bovenaan