Zoekresultaten

  1. Beware The Stare

    Rate de Speler - Wereld 93

    Mooi lijstje, +1 ! Stop alleen met drinken @Necrofear en post op het juist forum! :cool: Door deze fout, -1 !
  2. Beware The Stare

    Golden Awards

    bedankt voor de nominatie's anthraxxol <3
  3. Beware The Stare

    Praathoek

    :p nu ik ben ook niet onmenselijk , dus hierbij ! Veel sterkte @ItsDash !
  4. Beware The Stare

    Praathoek

    zo te zien is VFgoed wakker :p:D Deels heb je gelijk helaas... mijn portefeuille is helaas groter als de gemiddelde mens en door mijn luiheid aan farmen en roven is het makkelijker om gewoon te kopen. Op deze manier hoef ik geen uren op een pc te liggen staren :p Hetgeen wat helaas fout...
  5. Beware The Stare

    Praathoek

    <3
  6. Beware The Stare

    Praathoek

    Vergeet Kaas niet ...
  7. Beware The Stare

    Praathoek

    Jij doet juist niks, Buiten 2 edels gooien achter onze treinen (door samenwerking met 24/7?)... Maar dat houd deze wereld wel wat interessanter voor ons :p
  8. Beware The Stare

    Praathoek

    Op BTS... :p Is idd niet netjes , maar voor mij is het wel interresant om te lezen ...
  9. Beware The Stare

    Golden Awards

    Gaat Tiaro ons dan veraden? :o
  10. Beware The Stare

    Praathoek

    Vond het anders wel leuk lezen hoe het binnen team wurm gaat... Maar helaas. Hoe is het met jou ? Terug bezig met aanvallen sturen heb ik vernomen ?
  11. Beware The Stare

    Praathoek

    Voor de mensen die hun deff allemaal hebben opgeofferd ook ! Begrijp me daarin niet verkeerd haha Maar hem idd als runner noemen, dit is wel zo ... Ik snap jou redenering,maar als je in een stam zit , dan kan de rest ook helpen snipen , nu ga je eruit , geef je vv en die moet het maar...
  12. Beware The Stare

    Praathoek

    Nou begin ik het pas leuk te vinden ... In wave 1 hebben wij 3 dorpen kunnen pakken waarvan de edels net voor de max loopafstand liepen... Recaps werden erna pas gestuurd waarvan die zelfs 3 uur liepen. Helaas voor ons hadden wij geen deff die die afstand kon overbruggen,dat is je geluk dat je...
  13. Beware The Stare

    Spotprenten

    Was een grapje he ...
  14. Beware The Stare

    Spotprenten

    Snap ik wel :p
  15. Beware The Stare

    Golden Awards

    Willen jullie aub van onze intern afblijven ? ...
  16. Beware The Stare

    Golden Awards

    farmen en roven is gewoon tijdrovend... Maar we komen richting de top 10 na jou te internen
  17. Beware The Stare

    Rate de speler

    Goede rate, leuk om de lezen ! Af en toe zag ik de humor er wel in !
  18. Beware The Stare

    Nieuwe contest w75?

    +1
  19. Beware The Stare

    Spotprenten

    @hunt you down @anthraxxol
  20. Beware The Stare

    Spotprenten

    @puntzak @ripromy
Bovenaan