Zoekresultaten

  1. Dom Perignon

    Mol binnen OF, Chapeu Damage

    Allereerst vind ik het ontzettend jammer dat het zover moet komen, dat ik er een AF bericht over moet maken. Deze wereld kent continu gezeik, om van alles en nog wat. Maar dat het nu zover heeft moeten komen dat er iemand binnen onze eigen discord, print screens leakt naar DAMAGE is echt te...
  2. Dom Perignon

    Stab Damage?

    Kennelijk laag spel bij damage. Een mb die ons stabt en dan gewoon 3 dikke cf's zetten. Yikes :)
  3. Dom Perignon

    Golden Awards

    Gegroet Grepolitanen, Nu de wereld enige tijd bezig is, leek het me tijd voor de eerste GA lijstkes. Feel free om ze wat aan te passen indien gewenst, dat houdt het wat diverser. Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat @TasmanianDevil aftrapt mee een lijstje!
  4. Dom Perignon

    Wat een niveau....

    Wereld 83... klein maandje bezig en ik dacht nog bij mezelf, er gebeurd nou echt weinig noemenswaardigs. Echter, komt hier vandaag ineens spontaan verandering in. In paniek worden wij benaderd door een jongeman, die inc's krijgt en hij geeft aan maar weinig op zijn stamgenoten te kunnen bouwen...
  5. Dom Perignon

    Felicitaties EWS

    Gefeliciteerd aan alle EWS spelers. Geen endgame, wel verdiend gewonnen. Tot de volgende.
  6. Dom Perignon

    Stab GeneraI M

    Dag mede TW liefhebbers??, Dom Perignon werd deze wereld slachtoffer van ongekend laf spel, stab worthy te noemen wel te verstaan. Maar ja, wat verwacht je ook als je met zulke losers speelt. Allereerst een kleine intro: Dom gestart op 77, na het miserabele einde van W74 hier maar eens wat...
  7. Dom Perignon

    Mephitis

    De ooit zo grote Mephitis.. Nu de meest kansloze speler van W74. Aangeven dat je niet helemaal actief bent, inc's worden gecheckt via stamfunctie, OS wordt altijd geleverd. Überhaupt de meeste OS gekregen van iedereen. Allemaal begrip voor, iedereen heeft zijn prioriteiten. Maar dat je dan...
Bovenaan