Zoekresultaten

  1. Golden Awards

    Volgens mij benoem jij ook niet dat 2 van die mbs OLW gestabt hebben en dat jullie er fijn mee in zee gaan.
  2. Golden Awards

    Nette actie? Dat die timings strak waren kan ik je niet in tegenspreken maar voor de rest was hier helemaal niet veel net aan. Verder wel een mooie post in het geheel.
  3. Praathoek #25

    Ik presenteer jullie: De zielige werkwijze van Fear!
  4. Top/Flopstammen

    Dan wordt er nog gezwegen over de vuile spelletjes die EWS speelde met FakeTrain & Cabbageguy (OlwIV) . Die begin van de wereld aangaven om te willen mben voor OLW.
  5. Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

    Als ASAP en ALAP de ballen hebben kicken ze hem in elke wereld waar ze samenspelen (W78 en Classic)
  6. Spotprenten

    EWS en FF be like:
  7. Spotprenten

    Dat zegt meer over jou dan over mij dat je zo een belachelijke reactie post op de pure realiteit.
  8. Spotprenten

    Ik denk dat er maar 1 grap is in deze wereld en dat jij die bent. Volgens mij krijg je begrijpend lezen al in het eerste studiejaar. Denk toch dat je dat tegen nu al wel moet kunnen toch? Ik zal nog eens posten wat in de afspraken staat. Dan kan je het nog eens lezen. Tevens zal ik ook nog...
  9. Oorlogsverslagen der stammen van wereld 74

    We zitten bij Heurlijk vol spanning te wachten op het volgende verslag
  10. Droeftoeter Solidje

    Ik kan me nog herinneren dat jij begon te janken voor een dorp gratis te krijgen omdat je je clear kwijt was :)))
  11. Droeftoeter Solidje

    Leuk dat de wenertjes van F5 ook weer wakker zijn. Moet je nu zo een forum komen posten omdat wij jou groei heel fel tegenhouden? Tis natuurlijk moeilijk om echte dorpen te moeten overnemen en niet alleen degene dat leegstaan
Bovenaan