Zoekresultaten

  1. Xbraun

    Spotprenten

    Wederom accepteer ik mijn verantwoordelijkheid. We starten het AF van Cas14 nu officieel. Laten we hier ook weeralieder maar even een spotprenten topique beginnen.
  2. Xbraun

    SPOTPRENTEN

    Plaats hier uw prentkes
  3. Xbraun

    Spotprenten

    Laten we hier ook maar even een spotprenten topique beginnen.
  4. Xbraun

    [Doorgegeven] Rooftochten

    Ik denk dat iedereen het probleem wel kent. Je veroverd een dorp en je moet de rooftochten unlocken, hartstikke leuk! Maar dan kom je ineens tot een besef, het unlocken van de rooftochten is een tijdrovend, geestdodend en inefficiënt klusje. Je MOETperse klikken, kan geen enter gebruiken op de...
  5. Xbraun

    Gefeliciteerd

    Gefeliciteerd overwinnaars met de winst en de gebooste awards! Benieuwd of dit zo zal blijven of dat er toch actie ondernomen zal worden vanuit het team. Groeten, Joost
  6. Xbraun

    [Profiel] Xbraun

    Ben op zoek naar een profielplaatje! 1. De tekst: Xbraun 2. Kleurencombinatie(s) mooi contrast tussen felle kleuren en donkere kleuren. 3. Thema: futuristisch, Zolang er maar 2 karakters op staan. 4. Deadline: Liefst zo spoedig mogelijk natuurlijk 5. Prijs/gift: 200pp Succes!
  7. Xbraun

    Casual

    Goedenavond! Als mijn stad overgenomen is kan ik dan verplaatsten naar een casual wereld? Hoe zit dat als ik 2 steden heb? Of 3? zal ik dan de laatst overgebleven stad over kunnen zetten? Of de 1e die ik had? Iemand die dit weet?
Bovenaan