Zoekresultaten

  1. Pinmunch

    Excuseer

    Liefste frenemies Hoe kan het dat die We Like Turtles plots op rang 7 staat??? alvast bedankt voor de duiding mvg'kes
  2. Pinmunch

    Event zeeën van fortuin

    Dag allemaal Hoeveel fortuinen gaan jullie uitgeven aan het nieuwe evenement? Ik dacht zelf eraan om voor 200,66 euro te spenderen, ik was jarig op 1 augustus en heb wat centjes gekregen. Verder heb ik mijn zakgeld van de voorbije 3 maanden gespaard en belegd waardoor mijn kapitaal exponentieel...
  3. Pinmunch

    Slimmere troepen AM

    Dag vrinden Wat ben ik in mijn inzichtrijke headspace met mijn tweede, al zeg ik het zelf, geweldige idee op korte termijn. In de gebouwen AM is het mogelijk dat wanneer het dorp is uitgebouwd, die bepaalde gebouwen gaat afbreken om te voldoen aan de eisen van het ingestelde sjabloon. Nu vroeg...
  4. Pinmunch

    Ordenen van sjablonen

    Bij de AM als je sjablonen hebt gemaakt, worden deze opgeslagen in de volgorde waarin je ze maakt. Dit leid in mijn ogen tot onnodige verwardheid en daarom stel ik voor om deze sjablonen van plaats te kunnen veranderen, zoals je ook gebouwen in de HQ wachtrij kan veranderen. Weet niet of dit een...
  5. Pinmunch

    Casus RRDW

    QQEEZZ en Xbraun flop, zetten CF's bij de rang 13 stam "om gebied veilig te stellen" Daarnaast: Reisje Rond De Wereld dikke stabber. Fun fact 1: de speler Grommie (licht roze op bovenstaande kaart) werd zo'n 30min voor de aankomst van QQEEZZ edels op enkele dorpen van Time For Change...
  6. Pinmunch

    [Verholpen] Vlag massa toewijzing

    Hoi hoi Ik weet niet of dit noodzakelijk kwalificeert als bug maar aangezien het wel een onhandigheid is in mijn ogen, leek het me nuttig dit even aan te kaarten. Zonet wou ik via de 'overzichtpagina -> technologie' vlaggen toevoegen aan dorpen. Hierbij selecteerde ik pagina 5 van mijn dorpen...
  7. Pinmunch

    [Ingevoerd] Dynamische filter: aantal binnenkomende aanvallen

    Dag internet helden en heldinnen Het lijkt me niet nuttig om hier een hele bijbel te typen dus bij deze: Ik zou graag bij de dynamische filters een optie hebben om het aantal binnenkomende aanvallen aan te duiden. Bijvoorbeeld: Dorp A krijgt 6 incs Dorp B krijgt 10 incs Dorp C krijgt 16 incs...
  8. Pinmunch

    Het grote "wat ben ik toch goed" topic

    Het leek me fijn om enkele spelers die duidelijk erg goed bezig zijn even in het zonnetje te zetten.
  9. Pinmunch

    Bedankt Inno

    Dag mede forumgebruikers en -genieters Het lijkt me wel eens leuk om een topic aan te maken waarin we specifieke situaties naar Innogames kunnen meedelen. Uiteraard hoop ik dat dit topic NIET wordt gebruikt om sarcastische sneren te geven, dat zou erg jammer zijn............ Ik zal van start...
  10. Pinmunch

    [Afgekeurd] QoL: extra filters voor berichten

    Dag allen Zoals jullie vast wel weten kan je bij de berichten inbox een aantal filters instellen zodat je iets minder spam te zien krijgt. Op bepaalde werelden waar je de stamgenoten niet kan aanvallen, kan je hen aanvallen bij wijze van dodgen en dit zorgt voor een bericht 'Speler X bezoekt...
  11. Pinmunch

    Stats Farm Resources Counter

    Dankzij dit scriptje krijg je op je dorpsoverzicht en kader waarin staat hoeveel buit je troepen terugbrengen:
  12. Pinmunch

    Overig Time and Distance Calculator

    Hoi hoi Dit scriptje had ik zelf in mijn snellijst staan en aangezien ik het wel iets fijn vind, dacht ik waarom dien ik het niet lekker in. De mogelijkheden van het script: Distance calculator: voer de oorsprong en het doel in en je krijgt een overzichtje van de looptijden per eenheid...
  13. Pinmunch

    [Afgekeurd] Vuilbak voor echt verwijderen van berichten

    Hey hoi Soms ben ik echt te snel (of dom kan ook) en klik per ongeluk op berichten verwijderen in plaats van iets anders wat super balen is want dan ben ik mijn geliefde rapportjes kwijt. Wat nou als er zoals bij google foto's en andere dingen een soort 'prullenbak' is waar de verwijderde...
  14. Pinmunch

    Dit is een interventie

    Beste Milow Stop met je profielfoto elke dag te veranderen, wij willen zekerheid in deze moeilijke tijden waarin dit browserspelletje al genoeg drastische veranderingen ondergaat. Teken de petitie hieronder: https://www.petities.com/stop_de_verandering_milow Bedankt voor de steun Groetjes
Bovenaan