Zoekresultaten

  1. Golden Awards

    Ik wist niet dat propaganda tot in de definitie werd gevolgd hier, dacht vooral het uitvergroten van informatie uit één bepaalde kijk, maar dat het verzinnen achterwege zou blijven. Thanks voor de heads up, begrijp nu wel meer waarom mensen op het AF zo vaak met gestrekt been erin gaan en...
  2. Golden Awards

    Ik vind p&p prima hoor en mensen moeten vooral vinden wat ze vinden, alleen beetje jammer dat wanneer je een essay schrijft dat je daar dan onwaarheden in gaat verkondigen. Volgens mij is dat niet de insteek van p&p? :)
  3. Golden Awards

    Aangezien jij het in je post zo graag over definities hebt geef ik jou ook even een definitie, van de Dikke van Dale. wer·ven (wierf, heeft geworven); overhalen om dienst te nemen of lid te worden. Grappig dat jij zegt dat Spread actief leiders (geen idee hoe je hier meervoud bij haalt, ik...
  4. Top/Flop stammen

    Ik vind dit aardig kort door de bocht dat ik wordt afgedaan als hulpje voor de mb's. Natuurlijk zijn er winnaars en verliezers bij ieder besluit dat je neemt in deze fase van de wereld. Maar ik zou je graag willen laten inzien waarom ik deze keuze heb gemaakt. Daarnaast, is het verboden om...
Bovenaan