Zoekresultaten

  1. jojor

    [Inschrijftopic] FC Wakkerdam #327

    ALS JE DE TLDR WILT. SCROLL FF NAAR BENEDEN FC Wakkerdam In deze editie gaat het favoriete plaatselijke voetbalteam FC Wakkerdam 1 op pad. Deze prachtige club in de 5e kelderklasse staat bekend om zijn flitsend slechte aanvalsspel en hun brakke verdediging en daarom besloten ze in al hun...
  2. jojor

    [Inschrijftopic] WvW #327 (of toch #326 editie 3?)

    Ik open hem alvast.
  3. jojor

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    #Noot 1: Alle bijschriften van de lijsttrekkers is puur ironie en moet absoluut niet serieus genomen worden. Wat ik opschrijf is puur als caberet bedoeld, soms met een knipoog naar de werkelijkheid, en moet gezien worden als fictie. De lijsttrekkers in deze zijn dan ook fictieve personen met...
  4. jojor

    Inschrijftopique #324 Wakkerdam Verkiezingseditie

    #Note1: Alle bijschriften van de lijsttrekkers is puur ironie en moet absoluut niet serieus genomen worden. Wat ik opschrijf is puur als caberet bedoeld, soms met een knipoog naar de werkelijkheid, en moet gezien worden als fictie. De lijsttrekkers in deze zijn dan ook fictieve personen met...
  5. jojor

    Betreft: Waarschuwing Overtreding Coronaregels

    Goedemiddag, Graag aandacht voor het volgende: Zoals u allen weten is het ten zeerste aangeraden om minimaal 1,5 meter afstand tot anderen te bewaren. Iedereen van 13 jaar en ouder houdt 1,5 meter afstand tot andere personen Vanaf 3 personen kan er worden gehandhaafd op die 1,5 meter. Dit doen...
  6. jojor

    Actieve Moderatie

    Hebben we weer modjes op het VF? Nee tochj?
  7. jojor

    Help mijn account is kwijt!

    Wat is deze, ik moest me opnieuw registereren? WAT is DIT! Ik kom eens kijken of hoe het hiet staat Wat blijkt? Alles WEG! Dus. Heb ik verder nog wat gemist?
Bovenaan