Zoekresultaten

  1. White Chocolate

    Spotprenten

    Het lijkt erop. Dat ze de dorpen die "geboost" zijn. Sowieso op grijs hebben gezet.
  2. White Chocolate

    Hoist The Colours High!

    Dan hadden jullie misschien beter moeten aanvallen op je targets ipv de helft moeten rekruteren ;).
  3. White Chocolate

    Hoist The Colours High!

    Toen de gesprekken omtrent rum zijn gestart werd de top 25 gedomineerd door sense, k9 en wolves. Helaas hebben alle drie de stammen afgelopen zitten flierefluiten, heeft niks met gemakkelijkheid te maken. Hun onkunde om fatsoenlijk door te groeien is natuurlijk niet Rum aan te rekenen en voor...
  4. White Chocolate

    Hoist The Colours High!

    Goh verander de namen en je hebt de oprichting van Rum. Dus conclusie is beide stammen geen premade?
  5. White Chocolate

    Hoist The Colours High!

    De zin premade in de maak geeft al aan dat het geen premade is? Want dan zou die al vooraf gemaakt zijn (hence premade).
  6. White Chocolate

    Top/flopstammen

    Bedankt voor de uitleg. Klinkt inderdaad fishy.
  7. White Chocolate

    Top/flopstammen

    Care to explain?
  8. White Chocolate

    De eerste stammassa?

    Deze oorlog is wel klaar denk ik? ;)
  9. White Chocolate

    DST

    Rapportjes or didn't happen
  10. White Chocolate

    Top/Flopstammen

    Dat had best op tafel gelegen mocht er hierna een reactie zijn gekomen. Is er nooit geweest jij wilde liever discussiëren over Snow en daar had ik totaal geen zin in
  11. White Chocolate

    Top/Flopstammen

    Weet niet wat Snow te maken heeft met het echte voorstel?
  12. White Chocolate

    Top/Flopstammen

    Wil je best op disc doorsturen wat Melvin destijds gestuurd heeft gaat namelijk om een aantal weken voor bovenstaande PM. Klopt ben inderdaad geen Shock lid meer. Was dat wel (leider zelfs), toen ChuChu nog een fatsoenlijke naam had. Vind het alleen funny om te zien hoe EWS zich voordoet als...
  13. White Chocolate

    Top/Flopstammen

    Misschien moet Melvin zich niet voordoen als het aanspreekpunt? Hij contacteerde namelijk mij ;)
  14. White Chocolate

    Top/Flopstammen

    Ik heb de chat met Melvin letterlijk openstaan op dit moment. Interessant dat ik dan dat tegenvoorstel wel zie :)
  15. White Chocolate

    Top/Flopstammen

    Melvin heeft jullie zeker nooit verteld dat er door Shock een tegenvoorstel is gedaan? Waar tot op de dag van vandaag geen antwoord op is gekomen volgens mij. Denk niet dat oprecht door EWS is getracht afspraken te maken, wederom puur voor de vorm en het imago naar de buitenwereld.
  16. White Chocolate

    Top/Flopstammen

    Ik ben geen lid van Shock. Dus geen idee?
  17. White Chocolate

    Top/Flopstammen

    Oei EWS heeft weer iets gevonden om te gaan huilen. Ziet er niet best uit voor het w78 AF.
  18. White Chocolate

    Golden Awards

    Thanks voor de vermelding. W.b. de Shock vermeldingen, hier doe ik als de wereld gedaan is nog wel eens een boekje over open :)
  19. White Chocolate

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Moet toch zeggen dat inverhouding tot sd8 dit niks is. Had van al die heisa toch meer verwacht dan 2 rapportjes...
  20. White Chocolate

    Top/Flopstammen

    Oei achterbakse praktijken van de woonwagen bewoners. Ben benieuwd naar de vergoedingrn voor signum. Ziet er niet goed uit voor EWS
Bovenaan