Zoekresultaten

  1. Geurzeepje

    Punten in bouwoverzicht

    Vrij simpel idee, en gezien het feit dat de ranglijst op punten is ingedeeld ook een toevoeging: puntjes in het bouwoverzicht (zie voorbeeld). Voor eenieder die op een mooi even getal wil uitkomen scheelt dit toch net even die moeite om het voor elke uitbreiding op te moeten zoeken.
  2. Geurzeepje

    [Afgekeurd] Dynamische groepen: Troepen in productie (filter)

    Ik zou graag het geselecteerd filter toegevoegd zien worden, mis het regelmatig.
  3. Geurzeepje

    Train je ridder: Wat is het voordeel?

    Wie bekend is met de Ridder weet dat je deze kan trainen. Hierbij geldt: Gelet op het feit dat de ridder geen bonussen geeft als hij niet in het dorp aanwezig is: kan iemand mij uitleggen waarom je een ridder op een langere training zou sturen, hier is immers geen voordeel aan verbonden? Zie...
  4. Geurzeepje

    [Afgekeurd] Uitsluiten 'val barbarendorpen aan' als stamopdracht

    Onderstaande stamopdracht uitvoeren op een casual server is nagenoeg onmogelijk wegens een gebrek aan barbarendorpen. Voor de weinig bestaande dorpen geldt dat deze zo vol gestackt zijn, dat elke aanval gegarandeerd stuk loopt. Ik stel daarom voor deze opdracht voor wat betreft de casual servers...
  5. Geurzeepje

    Casual: Punten van de 40 beste spelers

    Waarom wordt er op de casual-servers in de stammenranglijst nog altijd de kolom Punten van de 40 beste spelers getoond? De ledenlimiet op alle actieve servers ligt immers vaak nog maar rond de 10. Deze functie is op de reguliere werelden al lang verdwenen.
  6. Geurzeepje

    Prioriteit van type Premium Punten

    Als ik premium punten besteed, geldt er dan een volgorde waarin zij worden gebruikt? Met andere woorden: wordt het totaal aan niet-overdraagbare premium punten eerst opgemaakt, of geldt er daarin geen prioriteit? Ik sta voor de keuze om een bouwtijd te halveren. Mocht dit ten koste gaan van...
  7. Geurzeepje

    [Doorgegeven] Kleurcode Niet-Aanvals-Pact

    Ideeën hoeven niet altijd ingewikkeld te zijn. Korte versie: De bolletjes van Niet-Aanvals-Pact en andere dorpen lijken te veel op elkaar. Het paarse bolletje wordt twee tinten lichter. Uitgebreidere versie: Probleem: Ik ben sinds kort weer actief op Tribal Wars. Er is in de tijd dat ik weg...
Bovenaan