Zoekresultaten

  1. Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    Lol, dat slaat natuurlijk nergens op hahaha. Sinds wanneer is dit kansloze gedoe van toepassing dan? Zonder dat cupsharen is het overigens totaal geen kunst om die top 8 te halen. Je moet 1 ronde winnen en dan ben je er al praktisch.
  2. Speedronde #4837 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 2)

    Mwa, was perongeluk op W74 begonnen en perongeluk ging/gaat dat veel te goed. Nu ben ik helaas gedoemd om tijd te steken in TW. Heel af en toe een speedje zoals die laatste special ronde, maar verder vrijwel niet.
  3. Speedronde #4833 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 1)

    Jaja, Thijs is er ook nog! Uhh we hebben wel eens samengespeeld in elk geval, dat wel. Maar of dat vaak was heb ik geen idee meer van xD
  4. Speedronde #4837 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 2)

    Oh ja, anders raakt dit hele topic helemaal vol. Het is zo druk op het speedforum!!!
  5. Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    Het is een grote illusie om een kampioenschap te hebben zonder teamers. Heel TW draait op stammen en dan zou de speed ineens solo gespeeld moeten worden? Juist de SK's waar stammen mochten en konden waren de leukste.
  6. Speedronde #4837 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 2)

    Kata rondes binnen een SK zijn altijd een grote loterij. Dat is altijd al zo geweest. Wat mij betreft dan ook gewoon een type ronde dat niet thuis hoort binnen een SK. Geloven jullie nu echt dat Thijs er tijd in gaat steken om Tim anoniem te kata'en? Man man man, die jongen heeft wel betere...
  7. Speedronde #4836 - Vrije instellingen

    Andere optie is gesloten stammen weg, ik vind dat zelf altijd maar redelijk kansloos. Voordeel hiervan zou zijn is dat de top 3 tegen elkaar zegt: oke we gaan fighten om plek 1. Desnoods zorgen ze er gezamelijk voor dat ze wel top 3 blijven (en dus elkaar niet geheel weg edelen). Voordeel 1...
  8. Speedronde #4833 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 1)

    Hoi Mike, hoe is het met je kerel?
  9. Speedronde #4835 - Mods vs community speedronde

    Doe mij ook maar eens zo'n ronde, Candice-met-3-boost-dorpen-tegen-de-rest! Anyway, leuk speedje wel. Heel heel misschien dat ik wel eens mee doe. Edit: @Duckje, geef mijn/jou dorp 33% snellere kaz en stal en ik speel voor je ;)
  10. Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    Ben je bang dat je de eerste 1 vs 1 ronde eruit gegooid word Tim? Dat je 8e word en je grote ego het niet meer aan kan? Doe het gewoon lekker in 1 ronde, geen gezeur en zo min mogelijk tijd.
  11. Speedronde #4800 - Special ronde

    Mij wel bellen
  12. Speedronde #4794 - Surprise ronde

    Aanvaller: xBaZinGa Herkomst: aaa (508|498) C45 Aantal: 0 0 1500 0 65 400 32 0 256 0 1 1 Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 Bonus: Bijlstrijder: +15% aanvalskracht Lichte cavalerie: +5% aanvalskracht Verdediger...
  13. Speedronde #4787 - Vrije instellingen

    Mijn hele punt is dat zijn ene dorp bestond uit enkel speer en zijn andere uit zwaard. Over zwarte paarden heb ik nog helemaaaal niet gesproken.
  14. Speedronde #4787 - Vrije instellingen

    Sowieso, efficient gebruik maken van je grondstoffen enzo
  15. Speedronde #4787 - Vrije instellingen

    Was wel weer is leuk, voelde idd wel weer oldskool toen ik begon en na de BB direct van 2 of 3 kanten werd aangevallen. Ik dacht dan blijf ik nog wel even spelen voor wat leuke fights. Toen ik 3e stond dacht ik de nummer 2 eens even aan te pakken en toen bleek dat het niveau wel weer diep...
  16. Speedronde #4749 - Vrije instellingen

    Goeie oude tijd Gepperdegep
  17. Wat is jouw mening over de speedwereld?

    Rent-A-Round: Geen mening, kan leuk zijn. Al zou ik het persoonlijk niet snel doen en als ik het zou doen om eens gekke dingen te testen (bijvoorbeeld met 10 spelers 10 dorpen start met full dorp en dan gewoon eens lekker fighten). Rondetijden: 19 en 20 lijken me sowieso prima, afwisseling is...
Bovenaan