Zoekresultaten

  1. Nothing Toulouse

    Spotprenten

    Ist voor iedereen zo lastig om te discussieren in andere topics ipv elke keer dat er een spotprent wordt geplaatst er een hele pagina discussie moet uitvloeiien? ik heb 5 paginas bijgewerkt sinds laatste keer dat ik dit forum las en er zijn begot 5 spotprenten op 50 berichten
  2. Nothing Toulouse

    Golden Awards

    Alsnog lok je een reactie uit die volledig off-topic is
  3. Nothing Toulouse

    De huidige diplomatieke situatie op 74

    Heb wereld 74 wat minder gevolgd de laatste tijd en er zijn zoveel veranderingen gebeurd! Clusters zien er bij elke stam wel suboptimaal uit dus ben heel benieuwd naar wie zijn zaakjes het eerste op orde zal krijgen, toffe post @Wow Who
  4. Nothing Toulouse

    Stamhoppers

    This topic didn't age well...
  5. Nothing Toulouse

    De "PlaneetBeerput"

    Ik denk dat je post meer gelezen zal worden met screenshots of toch enige opmaak die het lezen vergemakkelijkt ;)
  6. Nothing Toulouse

    De schande genaamd One Last Time

    Wat is dit voor redenering? Er zijn 2 mensen die in een on-topic topic om een slotje vragen, ik geef daar een opmerking op. That's it! Ik loop niet te zeiken lover de NAP lieverd...
  7. Nothing Toulouse

    De schande genaamd One Last Time

    Ik zeg gewoon dat ik niet begrijpt waarom er zo gevraagd wordt om slotjes, ik oordeel totaal niet en elke partij heeft hier openlijk kans om feiten op tafel te leggen. AF is deel van het spel
  8. Nothing Toulouse

    Top/Flop stammen

    Liever Rudy's die onder elkaar mekkeren over het rekruteringsbeleid van F5 dan Gerda's die over het migratie beleid van NL gaan dus?
  9. Nothing Toulouse

    De schande genaamd One Last Time

    Dat er uberhaupt slotjes op een schandpaalforum worden gevraagd terwijl alles nog steeds on-topic is :confused2:
  10. Nothing Toulouse

    Enquête presenteer je account

    Check de post nog eens, jury beslist veel meer dan deze enquête ;)
  11. Nothing Toulouse

    GruttePi3r

    Niet zo serieus nemen menneke. Ik dacht laat hem ff waarschuwen dat er veel leesvoer is
  12. Nothing Toulouse

    Top of -Flopspelers

    Goh ik mag Rudy Wel :redface:
  13. Nothing Toulouse

    GruttePi3r

    Denk dat @Wow Who best zijn popcornmachine aansteekt voor hij hier begint te lezen
  14. Nothing Toulouse

    Presenteer je account W74

    En ik zeg dat je zeker Method niet mag vergeten, Zij zijn mits goede activiteit en strategie wel echt een groot gevaar door hun confortabele rim positie, niet vergeten dat F5en quasi geen safe rim heeft Edit: Is deze me wel voor zeker, maar idd wat smakel zegt
  15. Nothing Toulouse

    Spotprenten

  16. Nothing Toulouse

    Presenteer je account W74

    Vergeet Method niet
  17. Nothing Toulouse

    Golden Awards

    This one didn't age well...
  18. Nothing Toulouse

    Spotprenten

    Kwestie was hij je wel vergeten? Ik zie maar 1 clown in zijn stock... :rolleyes2:
  19. Nothing Toulouse

    Droeftoeter Solidje

    Ik snap deze kindertuin echt niet. Help waar is de meester!
  20. Nothing Toulouse

    Top/Flop stammen

    Stabbers
Bovenaan