Zoekresultaten

  1. victorious

    [Inschrijftopic] WVW #359

    1. Victorious 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20.
  2. victorious

    Jouw favoriete Casual instellingen

    Beste spelers, Regelmatig zijn de instellingen voor Casual werelden onderwerp van gesprek. In dit topic kun je jouw favoriete instellingen posten voor een Casual wereld. Disclaimer: de instellingen voor Casual werelden zijn absoluut niet zo flexibel als die voor normale werelden. Er worden dan...
  3. victorious

    Troepenmanager uitbreiding

    De troepenmanager voegt een standaard aantal troepen in de wachtrij toe (50 bij kazerne, 20 bij stal). Mijn idee is om dit customizable te maken, zodat iedere speler zelf kan aangeven hoeveel er per keer in de wachtrij gezet moet worden.
  4. victorious

    [Bevestigde Bug] Groep markeringen op de map

    Sinds kort kan je in de iOS app de rangorde veranderen van de markeringen van groepen op de kaart. Wat nu nog niet werkt, is het “uitschakelen” van groep markeringen. Je kan namelijk het vinkje aan of uit zetten om de groep wel/niet te tonen op de kaart. Echter wordt hij altijd getoond, ook al...
  5. victorious

    Uitkijktoren dekking

    Waar kan ik de dekking van de toren aanzetten op de kaart in de mobiele app?
  6. victorious

    [iOS app] Filteren niet-aanvalbare dorpen

    Zowel op PC als de Android App kun je niet-aanvalbare dorpen filteren op de kaart, waardoor ze “gedimpt” worden. Op de iOS app is dit niet mogelijk. Graag zie ik dit ook voor de iOS app toegevoegd worden.
  7. victorious

    [Verholpen] Taalfout mobiele app

    Als je in de mobiele app het vinkje weghaalt bij automatisch verlengen van de 20% grondstofboosts krijg je de volgende melding: Your +20% ... boost was succesfully activated Twee fouten hierin; 1) Het is engels 2) Je haalt het vinkje weg, dus je zet het uit, maar de melding zegt activated
  8. victorious

    [Verholpen] Soorten dorpenlijst massa ondersteuning

    Je dorpenlijst is bij verzamelplaats -> massa ondersteuning alleen nog maar van laag naar hoog te sorteren, niet meer van hoog naar laag.
  9. victorious

    [Afgekeurd] Bouwsjablonen aanpassen op mobiel

    Huidige situatie: Wanneer je een bouwsjabloon in de account manager wil aanpassen op mobiel, dan heb je rechts van de gebouwen van die pijltjes staan waarmee je 1 voor 1 de volgorde kan wijzigen. Gewenste situatie: Een zelfde soort functie zoals in het hoofdgebouw bij het wijzigen van volgorde...
  10. victorious

    Auto updating maps NLP11

    Top 20 Players (Points) Top 20 Players (ODA) Top 20 Players (ODD) Top 20 Tribes (Points) Top 20 Tribes (ODA) Top 20 Tribes (ODD) Conquers Last 24H of Top 20 Tribes
  11. victorious

    Trein zonder edelridder

    Ha mensjes, Op casual ervaar ik, en heel veel andere casual spelers, dat het slagingspercentage van een trein van 4 zonder edelridder echt heel laag is. Van de 10 treinen zonder edelridder blijven er zeker 2/3 MINIMAAL hangen. Is dit op normale werelden ook zo erg of echt iets van casual?
  12. victorious

    Overig LocalStorage

    Hiermee kun je gericht LocalStorage items wissen, zodat je niet je volledige browsergeschiedenis daarvoor hoeft te verwijderen.
  13. victorious

    Gezocht Script om OS aan te vullen

    Hi scripters, In 1Command zat altijd een functie op OS aan te vullen, inclusief kruisdef. Ik ben opzoek naar een script dat hetzelfde kan, oftewel: Dorp 001 wordt ondersteund met 200 speer en 200 zwaard vanuit 100 verschillende dorpen. Dorp 001 wordt aangevallen, en van elk kruisdefje van...
  14. victorious

    [Afgekeurd] Grafisch dorpsoverzicht deactiveren op mobiele app

    Op PC heb je de mogelijkheid om het grafische dorpsoverzicht te deactiveren. Graag zou ik deze optie ook op de mobiele app zien.
  15. victorious

    [Doorgegeven] Nachtafbeeldingen van de kaart deactiveren op mobiele app

    Op PC kan je de nacht-afbeeldingen van de kaart deactiveren, graag zou ik deze optie ook voor de mobiele app zien.
  16. victorious

    Farmen FA-Pack

    Met dit script kun je een heleboel filter opties toevoegen aan je FA. Het voegt een knop onderaan in de balk toe waar je vervolgens je settings kan aanpassen. Dit scherm ziet er als volgt uit en spreekt vervolgens redelijk voor zich: In de andere tabbladen kun je nog een aantal sneltoetsen...
  17. victorious

    Ideeën voor subtiele promotie Casual werelden

    Aangezien een ingame PM met een instructie hoe je kan overstappen niet mag, heb ik hier een aantal ideeën over subtiele reclame voor casual werelden. Uiteindelijk is deze wereld bedoeld voor nieuwe spelers en spelers die het wat rustiger aan willen doen. De eerste groep, de nieuwe spelers, zal...
  18. victorious

    Verdediging Defteller

    Ik gebruik hem zelf niet, dus even een quote van degene die hem graag zou willen gebruiken maar niet op het AF zit:
  19. victorious

    Verdediging Speedtagger

    Ik gebruik hem zelf niet, dus even een quote van degene die hem graag zou willen gebruiken maar niet op het AF zit:
  20. victorious

    Overig TW BB Code ++

    Het welbekende en oeroude TW BB Code ++. Hiermee kan je handtekeningen onder je mededelingen en forumberichten plaatsen en smileys gebruiken op het forum.
Bovenaan