Zoekresultaten

  1. Top & Flopstammen

    Had het account aangemaakt om alles te kunnen volgen inclusief afbeeldingen. En is ook meteen het laatste bericht dat ik hier nog zal posten. Veel plezier er mee, we zien jullie wel ingame.
  2. Top & Flopstammen

    Wat wil je dat we toegeven? :-) Dat onze ongeveer 10 verkenningen een verbreking zijn van een speler die stamloos is? Wil je graag een screenshot waar onze clears, edels en troepen momenteel staan of naar lopen ... Goed als jullie het graag buigen om achter af te kunnen zeggen wij hokken samen...
  3. Top & Flopstammen

    Lekker dat je onze scouts ook gaat vergelijken met een volledige aanval. Wil je graag een screenshot waar al onze clears momenteel naar toe lopen? Wil je graag een screenshot waar onze edels staan... Fijn dat je actie Ruvon en het hele verhaal vergelijkt met 10 verkenningen op een speler die...
  4. Top & Flopstammen

    Kan je lezen? Ik zeg net dat hij geen betrekking had tot ons, of staat dat niet letterlijk in de tekst? Gaat wel over het idee erachter, stamloos betekent NIET in een stam zijnde valt niet onder de NAP. Ik kan er niet aan doen dat jullie op deze moment kiezen voor een intern actie. Als je de...
  5. Top & Flopstammen

    Een speler die stamloos is heeft volgens jullie geen betekenis, dus is in geen opzicht een moraalbreker nog een stamgenoot. De verkenners zijn verstuurd wanneer de speler 'Thijs' stamloos was. Dat jullie hem graag willen internen, is jullie zaak maar wees dan ook bereid dat er wordt aangevallen...
Bovenaan