Zoekresultaten

  1. Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    Ik denk dat 80 toch redelijk als leidraad gepakt kan worden, daar is hooguit maar een maand of twee "gerekt". Alle dagen/maanden daarvoor was er een prima Endgame. Dus denk dat tussen 350-450 meer dan prima is en ook nog redelijk realistisch.
  2. Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    Jullie snappen het ook echt niet he. Inno wil dit tegen gaan zodat accounts eindelijk de pp functie gebruiken om vlaggen te kopen. Sjonge jonge is dat nou zo moeilijk om te begrijpen.
  3. Praattopic

    Probeer het in vrije forum :) daar mag je toch tenslotte "vrij" posten :)
  4. In Memoriam Carla van Seduced by Lies.

    Super mooi dat dit zo opgemaakt wordt!!! Veel sterkte voor de nabestaande. Wil je even een tikkie sturen in dm? (Michiel) Thx
  5. Spotprenten

    Super, ik weet niet wie dat gezegd heeft, maar ik heb het samen met paar anderen gedeft, dus ik weet wel dat niet alles block ok was. Maar goed volgende keer beter, lekker massa's over en weer gooien, maakt deze wereld toch nog leuk.
  6. Spotprenten

    Dan moet je toch wat beter kijken ;) Ik denk dat minstens de helft wel gesniped was. Succes bij de volgende massa ;)
  7. Spotprenten

    Of je begint al ruim van te voren te pre snipen op max 10 ms.
  8. Oneerlijk spel anno 2021

    Het extreme boosten (mbs en boostaccounts) begon voornamelijk vanaf w73 jammer genoeg, vanaf die wereld wordt er niet meer gecontroleerd op boosten. Dit werd door @Vanquisher. Maar goed bewezen die wereld. Het is jammer genoeg niet anders, we zullen het ermee moeten doen. Ik ben blij dat wij...
  9. Praathoek W80

    Hahaha ja, wat ene vrijheid zal dat geven ;)
  10. Praathoek W80

    Nah, beter met ze allen stoppen, dan krijgt inno geen geld meer vanuit .nl
  11. Top/flopstammen

    En @Absurd. Is niet midden in de nacht opgericht om zwart te maken.
  12. Praathoek W80

    Jammer genoeg wel. Werelden als vroeger zal je never nooit meer zien. Spijtig
  13. Praathoek

    Wereld 76 loopt op zijn einde. De dominantie is behaald en de wereld zal op 13 juli 2021 om 01.48 sluiten. Bedankt iedereen voor de mooie tijd op deze wereld en nu genieten van de welverdiende vakantie!!
  14. Top/Flopstammen

    Klopt dat zie je goed :P
  15. Top/Flopspelers

    Vallen wij onder de top? Zoja, dan vallen wij onder bijna, want bij ons is vrijwel geen intern te vinden ;) Snow top?
  16. Stab-topic'ske van Clickb*it

    Kata's erop?
  17. Einde Wereld Awards

    Bedankt voor de nominatie Rikkert! Uiteraard blijft snow zich altijd inzetten voor zijn stam. Jij ook bedankt voor deze wereld ;) wie weet tot de volgende
  18. Stelling van de dag

    Haha, dus als je verliest ben je loser! Damn dan hebben we dus een tribalwars vol met losers! Nice.
  19. Stelling van de dag

    Alleen reageerde ik op melvin omdat hij heel pit over 1 kan scheert, thats all..
  20. Stelling van de dag

    Dat maakt melvin er zelf naar :). Plus zo'n steek onder water is nergens voor nodig, zeker niet omdat pit verruit het nets heeft gespeeld op 73.
Bovenaan