Zoekresultaten

  1. Narcissistic Illy

    Stabers at work?!?

    Ik wil graag jullie mening, ik word momenteel gestabt door Shumway een speler die net NAW is gejoind. Inleiding Shumway is een speler die eerst in Gentel zat, waar wij oorspronkelijk mee zouden gaan samenwerken ook tegen NAW. Aangezien er iets niet helemaal lekker ging in die stam is die stam...
  2. Narcissistic Illy

    Stab or no stab

    Even een vraagje van een noob he? Als een stam een NAP opzegt en die blijft nog 2 weken staan tot 7 augustus en vervolgens de leiding van die stam wordt gerecruit door de ex-NAP en de overige leden worden aangevallen op 3 augustus. Kunnen we dan spreken van een stab of fair play?
  3. Narcissistic Illy

    Top of -Flopspelers

    Nog bekenden?
  4. Narcissistic Illy

    [Profiel] Narcissistic Illy - W74 - 200pp

    Beste Designers, Voor mijn account op w74 ben ik op zoek naar een nieuw profielplaatke. 1. De tekst: Narcissistic Illy 2. Thema: Iets met een oud schilderij of graphic met een grote strijder omgeven door een leger. 3. Prijs/gift: 100-200 Pp. ik zie graag jullie afbeeldingen verschijnen. Illy.
  5. Narcissistic Illy

    [Stam] Method - W74 - 100-200pp

    Beste Designers, Voor de nieuwe nr. 1 stam van W74 ben ik op zoek naar een stamplaatje. De tagg wordt Method, de naam Methodios. 1. De tekst: Methodios 2. Thema: Iets met Romeinse/Griekste strijders of goden. Een goddelijke uitstraling zou tof zijn. 3. Prijs/gift: 100 tot 200 PP. ik zie...
Bovenaan