Zoekresultaten

  1. Narcissistic Illy

    Top/Flopstammen

    Incorrect, laat Otto het maar niet horen.
  2. Narcissistic Illy

    Spotprenten

    Nouja, dat is opzich vrij logisch op een account zonder al teveel deff met een gatenkaas cluster, een 24/7 activiteit door stoppende co’s, die onder aanval ligt door een zwaar overwicht met meesterlijke times en amper vv. Het had een stuk erger kunnen zijn. Vind het wel jammer dat er zo fel...
  3. Narcissistic Illy

    Spotprenten

    Zoiets mag toch genoemd worden? Mag toch om uitleg vragen? Ben niet drukker met tellen hoor, de afgelopen 2 dagen sinds ik kan loggen heb ik meer dan genoeg gesniped en zijn er ook amper dorpen verloren gegaan ondanks dat de motivatie laag was, no worries.
  4. Narcissistic Illy

    Spotprenten

    Met snipen kan je er naast zitten en vanaf een ander dorp het weer proberen. Ik heb echter geen aanvallen geannuleerd zien worden, dat is het verschil. Bovendien, van die tools en al die scripts weet ik ook. Wanneer je echt zelf timed met legale tools kudo’s! We zullen helaas nooit de waarheid...
  5. Narcissistic Illy

    Spotprenten

    Nouja, dit is knap hoor begrijp me niet verkeerd. Maar was niet wat ik vroeg, ik vroeg om 10x binnen 3 ms te timen binnen een paar minuten zoals eerdere aanvallen. Je kan dit gewoon heel vaak proberen en er vanzelf een keer strak naast zitten.
  6. Narcissistic Illy

    Spotprenten

    Nope, ik vind het moeilijk te geloven dat je met legale tools 10x of vaker consistent timed binnen 3 ms. Daarom zei ik dat die screens allemaal niks uitmaken omdat je niet weet wat er aan vooraf is gegaan, het is toch heel makkelijk om dan even een schermopname te maken met hoe je dat doet...
  7. Narcissistic Illy

    Spotprenten

    Omdat ik op Wasted speelde, waar ik oprecht 10 times (zonder mislukking) binnen 3ms kreeg van het account Kyuka. Bovendien heb ik Wasted op delete gegooid en ben ik vanaf gisteravond aan het deffen op Illy, zulk soort dingen vallen je dan op. Waar slaat überhaupt dit antwoord op? Ik mag toch...
  8. Narcissistic Illy

    Spotprenten

    Wie gooit ff een viddy dan met bevel en al dat die zo timet, van VP invullen naar versturen. 5x binnen 4ms in 2 minuut. Want zulke aanvallen kregen wij binnen en daar werden geen edels teruggetrokken. Sorry hoor, zal vast niet iedereen zijn maar als het merendeel moeiteloos edels stuurt binnen...
  9. Narcissistic Illy

    Spotprenten

  10. Narcissistic Illy

    Top/Flopstammen

    Ondanks dat ik Melvin heb mogen ervaren als één van de meest onsmakelijke personen op TW. Chapeau voor deze massa, hij was echt goed in mekaar gezet en goed uitgevoerd. Het was voor ons en Jens vrijwel onmogelijk om dit te deffen zonder deftige stacks. Dus kudo’s naar EWS.
  11. Narcissistic Illy

    Spotprenten

  12. Narcissistic Illy

    Goth Angel en ik zoeken een account met 100k PP en Goede Deffers

    5k pp maar wel meest gezellige forum/discord van 78 :D En natuurlijk de dagelijks meest creatieve insults die je om de oren vliegen.
  13. Narcissistic Illy

    Een bericht aan de wereld van een wereldwinnaar

    Lol, ook een massa noemen, ik zag letterlijk in de discord ‘kom we dumpen onze clears op GT’. Nog steeds salty dat je verloren hebt?
  14. Narcissistic Illy

    Een bericht aan de wereld van een wereldwinnaar

    Heeeeeeeh, waar heb jij het nou weer over? Ik heb werkelijk waar echt geen flauw benul waar je het nu weer over hebt :p
  15. Narcissistic Illy

    Een bericht aan de wereld van een wereldwinnaar

    Waar heb je een in-game account voor nodig als je stopt met spelen? Bovendien zou het account al ‘één dezer dagen’ gedelete worden. Ook als je je AF account niet kan deleten kun je toch op z’n minst gewoon stoppen met posten in plaats van mensen hier gaan uitlokken die je een beste naaistreek...
  16. Narcissistic Illy

    Een bericht aan de wereld van een wereldwinnaar

    Dus jij neemt het op voor zijn acties?
  17. Narcissistic Illy

    Een bericht aan de wereld van een wereldwinnaar

    Niet zo moeilijk dat iemand gaat happen op iemand die de stam gestabbed heeft, vervolgens zelf als een janknoob belooft dat hij zijn account gaat verwijderen maar toch overal opduikt. Wat ben jij een walgelijk persoontje, de enige echt janknoob van heel TW als je het mij vraagt. Verwijder je...
  18. Narcissistic Illy

    Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Account Illy of een individueel persoon? Volgens mij staat overal duidelijk beschreven dat de rest daar geen weet van heeft of daar aan heeft deelgenomen, support heeft ons zelf geholpen met de persoon te vinden. En wat jij vind kan me weinig schelen lol, heb al gehoord wat voor noob je bent...
Bovenaan