Zoekresultaten

  1. wat doe je als je aangevallen word door een speler meer dan x zo groot ????

    Op de normale werelden heb je hetzelfde ook. Spelers die heel snel veel groter worden. Ik kies daarom ervoor om iets later te starten, zodat ik het merendeel van de competitieve spelers in het begin ontloop. Ten eerste omdat ik dan wat verder weg lig van het centrum van de wereld en ten tweede...
  2. Smerig spel?

    Zoals ik zeg, ik heb geen twijfels over jullie in dit verhaal, Shake heeft in deze situatie bewezen fair te willen spelen, mochten jullie het gevoel hebben dat ik daar nog over twijfelde dan mijn excuses. De intenties van Leone zelf zijn nog niet verklaard, wat was er gebeurd als Shake hem geen...
  3. Smerig spel?

    Ik wil best geloven dat er geen informatie werd doorgespeeld naar jullie, echter Leone heeft wel nog in de stam gezeten terwijl hij wist dat hij daar eigenlijk niet meer mee zou samenwerken tegen jullie. Waar of niet? Ik neem jullie het in dit geval ook niet kwalijk, maar wel Leone. TiP kan niet...
  4. Smerig spel?

    Ik heb dat zelf over money nooit gezegd. Het enige waar ik zelf vragen over heb is hoe het kan dat alle dorpen naar Shake zijn gegaan en niet deels naar TiP, want zij hebben redelijk wat werk gestopt in de dorpen van Money en Shake kan het kosteloos overnemen. Over leone vind ik dat als hij voor...
  5. Smerig spel?

    Dat is de keuze van Money en die is fair, maar het lijkt mij niet fair dat Money dan alle dorpen aan jullie geeft, terwijl jullie de vijand zijn van TiP. Dat terwijl in elk geval wacht moneymaker geholpen heeft te komen waar hij uiteindelijk is gekomen in de strijd tegen Trash en R4 en enkele...
  6. Smerig spel?

    Dat kan, maar waarom moet hij dan al zijn dorpen gratis aan jullie geven en niet aan TiP. Hij heeft zij aan zij met TiP gevochten en is daar ook leider van geweest. In die periode heette die stam nog Watch en had ook de leden R4PIRO en The Trashcan Man in die stam zitten. Die laatste twee...
  7. Smerig spel?

    Maar dan zou die speler dus toch moeten zeggen dat hij voor hen speelde. We zijn nu sinds de overstap van de kern van 1C naar jullie 4 dagen verder. Dan heeft illleone 4 dagen in een stam gezeten van waar hij informatie naar jullie kon versturen, omdat hij sinds dat moment dus bij jullie hoorde...
  8. MBs OS verlenen

    Graag wil ik toch even een compliment maken. Voordat deze zaak door ons werd aangekaart lieten alle topstammen hun MB spelers de hoofdstam joinen om ondersteuning te kunnen versturen. Sinds dat moment heeft MoTr! het niet meer gedaan. Zij laten dus zien niet alleen ons probleem te snappen, ze...
  9. MBs OS verlenen

    Dit is tenminste constructief. Hier kan ik wat mee. Dat zijn inderdaad ook de punten waar het mij om gaat. Wat mij betreft hoeven ze ook niet eens volledig opgelost te worden. Ik ben zelf tegen gebruik van MB, maar ik snap ook dat ze onderdeel zijn van het spel. Het gaat mij er alleen om dat de...
  10. MBs OS verlenen

    Ik laat mij verder niet uit over de discussie rond Globe, maar als de andere drie stammen zouden besluiten om Globe weg te spelen hebben ze toch geen enkele kans? Of denk je dat Globe dat alsnog zou kunnen redden?
  11. MBs OS verlenen

    En op casual kan je helemaal geen spelers aanvallen. Die keren dat ik daarheen verhuisde was er geen enkel dorp in een 10x10 range die ik kon pakken. Alle andere dorpen waren van spelers buiten mijn range. Daar is echt niets aan.
  12. MBs OS verlenen

    Maar als de topspelers zich organiseren tegen dat soort spelers worden die spelers toch gauw uitgebannen, net zoals dat met kata's gebeurd is? Als ik jou met kata's aanval is dat ook niet tegen de regels, maar de topspelers hebben daarvan wel gezegd dat dat niet geaccepteerd is. Overigens als...
  13. MBs OS verlenen

    Ik hoef ook niet te eindigen in de top, alleen doordat er zoveel MB spelers zijn is er niet meer een brede zone tussen mij en de topstammen meer. Dat is wat ik het liefst zie. Mezelf op relatief grote afstand. Als ik nu in C35 lig, lig ik meteen tegen Globe. Dat is als stammen minder MB nemen...
  14. MBs OS verlenen

    Inclusief de verborgen MB stammen zijn er stammen die er wel tien hebben. Dat vind ik toch buitenproportioneel. Ik ben iemand die niet graag met online mensen dingen uitwisselt. Zou ook niet verstandig zijn in combinatie met mijn RL situatie. Daarnaast vind ik qua spelinstellingen de gewone...
  15. MBs OS verlenen

    Ik behoor nou in mijn optiek ook niet tot de nieuwe spelers, ik ben gewoon gemiddeld lijkt mij. Het voelt alleen alsof ik een kleine speler ben. De zin dat tribalwars nou eenmaal zo gegroeid is is ook wel erg makkelijk. Jij hebt natuurlijk makkelijk praten als grote speler, omdat het voor jou...
  16. MBs OS verlenen

    Wij strijden daardoor dus iedere keer tegen MB spelers zonder enige kans te maken om langere tijd te overleven. Als die MB spelers OS kunnen krijgen wordt het voor middelmatige spelers gewoon een stuk moeilijker om lang te spelen op een wereld.
  17. MBs OS verlenen

    Maar de gewone spelers zoals wij dan?
  18. MBs OS verlenen

    Maar daar wordt dan over gesproken door de leiders van de grote stammen. Die hebben nu allemaal MB stammen en andere stammen zelden. Dit forum wordt zoals ik eerder aangaf weinig bezocht door middelmatige spelers als waar ik toe behoor. Denk je dan werkelijk dat dat serieus kans maakt?
  19. MBs OS verlenen

    Kennelijk werd het idee in eerste instantie afgekeurd als ik de reactie van What the Duck zo lees. Is er bij het loslaten van die afkeuring rekening gehouden met de spelers buiten de topstammen?
  20. MBs OS verlenen

    Dus het gaat jullie niet om dat andere spelers dit spel ook leuk vinden, maar alleen wat jullie zelf leuk vinden om goed uitkomt? Of begrijp ik het dan verkeerd. Ik heb er geen enkel probleem mee dat er enkele topstammen zijn. MB stammen, liever niet, maar voor elke speler in een stam een eigen...
Bovenaan