Zoekresultaten

  1. Profiel plaatje

    Zal beiden 500 pp geven ;) beide plaatjes zijn het waard
  2. Profiel plaatje

    Zal deze vanmiddag overmaken :)
  3. Profiel plaatje

    Hoeveel ppkes voor deze? :)
  4. Profiel plaatje

    Hoeveel ppkes voor deze 2 :)
  5. Profiel plaatje

    Naam : diabolus interfectorem Thema : duivels/oudheid Voor de rest vrij te kiezen ;) wil hier gerust pp voor geven, iemand hier tijd voor?
  6. Golden Awards

    Beste speler: livingdeadsouls, sterk account met een team erop die weet wat ze doen Beste stam: ews, op dit moment toch wel de sterkste stam met een duidelijke doelstelling voor deze wereld :) De beste stam speler: binnen ews toch even een shout out naar iedereen, iedereen speelt in...
  7. Top/Flopstammen

    Jup, voor zover ik weet is niemand van OPiece hier met het forum bezig maar vond dit toch wel een laffe zet van CT
  8. Spotprenten

    Ja wegens pech in de beginfase en tijdsgebrek voor tw heb ik het zelf voorgesteld hoor ;) niks mis mee als je iemand wil helpen, iedereen doet het xoxo liever dus voor Tidal dan een stelletje stabbers helpen ;p
  9. Top/Flopstammen

    Even klein applausje voor de stam CT met de massa op de stam waarmee je een nap had (OPiece)had proper geweest moesten ze deze eerst de nap opgezegd hebben en dan pas aangevallen hadden maarja
  10. Golden awards

    Elaba niks tegen Cara e :o dat je hier komt klagen en zagen al goed en wel maar laat het beste Festivalbier hier uit deze discussie :o
  11. Wederom vies spel op w77, Panda6ever

    Ik denk dat deze niet blij was met zijn kerstcadeau xoxo
  12. Het grote complimententopic

    Bespaar ons daar van :p
  13. Top/Flopstammen

    Dit klopt, al de hele wereld speel ik als zijn MB
  14. Top/Flopstammen

    Ik ben populair blijkbaar
  15. De Schandpaal

    Dus de katas op man0war waren volgens jou terecht dan? Want een Marktplaats katapulteren is nog steeds zielig en man0war heeft nooit enige redens gegeven voor een Kata oorlog ;p
  16. Golden Awards

    Topper
  17. Het grote complimententopic

    Wat heeft defect hier mee te maken, wij spelen al de hele wereld fair ;)
  18. Golden Awards

    Er is inderdaad niks diplomatisch geregeld met beide stammen ;) Hier en daar een persoonlijke nap.
  19. Golden Awards

    Neen is eigenlijk een nieuw team met ervaren spelers, wist niet dat deze naam al eerder gebruikt was ;p
  20. Golden Awards

    Je punt over slechtste leiding klopt niet ;) inderdaad heb je die sollicitatie gedaan maar je hebt de afgelopen weken veel voor de stam gedaan
Bovenaan