Zoekresultaten

  1. Drogyn

    Topstammen

    Ik heb je in mijn vorige bericht blijkbaar beledigt en daarom is deze volledig verwijderd door een mod. Wereld op zn kop. Dag AF tot nooit meer.
  2. Drogyn

    Topstammen

    En dit bedoel ik nou. Wat een fucking noob. Al die werelden gestopt en als je doorklikt zie je dat het om interns gaat.
  3. Drogyn

    Topstammen

    Dit soort domme opmerkingen zijn gewoon te ondervangen door tw-stats. Je zet jezelf dus flink voor lul. Nu wel even klaar, ga met elkaar maar weer kinderen bashen, ik pas er iig voor. :tongue:
  4. Drogyn

    Topstammen

    NewGen noobje, denken dat ze het spel hebben uitgevonden :redface:
  5. Drogyn

    Topstammen

    Niet zo onder de indruk van al die pp naabjes vandaag de dag. Kunnen wel even kijken of we een speed kunnen regelen binnenkort @Combino Pastasaus of gaat dat te snel voor je? ;) (Edit: beter ff verder in berichten anders krijgen we al die AF geilerts die posten om het posten.)
  6. Drogyn

    Topstammen

    Beetje domme opmerking omtrent casualwerelden (en richting mij als je gewoon stats bekijkt). Daarnaast zou je t tegen me afleggen, i dare you:cool:
  7. Drogyn

    Topstammen

    Dat jij je hier nog durft te laten zien. Je hebt de wereld voor heel wat stamgenoten van je (en daarbuiten) verpest. Feel proud boy!
  8. Drogyn

    Auto updating maps NLP11

    Bram for president! :biggrin:
  9. Drogyn

    Ben ik een Mens check standaard met afbeeldingen!?

    Fam... Haal dat bord even voor je hoofd vandaan. Ik ben niet geïrriteerd omdat het niet lukt (100% score, ik blijk een baas in jullie nieuwe mens/robot checks). Ik ben geïrriteerd omdat deze check er in deze vorm is. (100% alleen maar afbeelding checks) De reden dat ik de support vermijd is...
  10. Drogyn

    Ben ik een Mens check standaard met afbeeldingen!?

    Wat een amateuristisch antwoord. Precies de reden waarom ik geen support heb ingediend, om dit te voorkomen. Zonder het persoonlijk te maken. Ik kan prima plaatjes klikken, je suggereert iets dat nergens wordt benoemd. Het had fijn geweest als deze nieuwe vorm was gecommuniceerd, echter geen...
  11. Drogyn

    Ben ik een Mens check standaard met afbeeldingen!?

    Ik vroeg me af of jullie ook (via pc) het probleem ondervinden dat iedere check of je een mens/robot bent nu uit alleen maar afbeeldingen bestaat? Prima dat er gecheckt wordt of er niemand aan het botten is, maar ik ga er zwaar voor passen om 5-10x per dag op nutteloze afbeeldingen te klikken...
  12. Drogyn

    De dorpentellers

    Doe eens normaal.
  13. Drogyn

    Golden Awards Casual10

    Aangezien we allemaal met smart wachten na de voorbode van Wouters lijstje(;)) ga ik na een klein weekje stilte toch even voordringen. Beste speler: Bram/Virtue is een teamplayer puur sang en vind ik op het 'tribal' gebied het beste. Tom/Liquid is meer dan alleen uitmuntend management, kwa...
  14. Drogyn

    Rate the Player

    Leuke initiatieven om het hier wat actiever te krijgen.:) Staceroo Punten: Speler is vrij laat gestart op casual 10 (21-jan-2021).Een ruime 381.000 punten ttv rating. Belangrijker vind ik eigenlijk het dorpenaantal en de groei die het de laatste30 dagen heeft meegemaakt. Is van 32 dorpen naar...
  15. Drogyn

    Topstammen

    Jij hebt vast alleen maar spiegels in je huis:biggrin:
  16. Drogyn

    Topstammen

    Kan je beter niet doen man. Is volgens mij geen verrassing dat gs in het begin van een wereld veel duurder is dan later. Eerste blijven is ook niet zo moeilijk, vraag maar aan liquid. ;)
  17. Drogyn

    Topstammen

    Dit werd 4 dagen na de start van de wereld gepost door een random speler. Misschien net de 13e maand gehad John? ;)
  18. Drogyn

    Topstammen

    Stats die voor iedereen openbaar zijn blijven voor jou blijkbaar een mysterie. Verklaard een hoop.
  19. Drogyn

    Topstammen

    Ik haal de info o.a. uit de 18 CoP dorpen die ik afgelopen 2 a 3 weken heb overgenomen. Die stats zou jij ook moeten kunnen zien, of weet jij (77 was het?:redface:) alleen de weg naar het pp-scherm te vinden?
  20. Drogyn

    Topstammen

    Vorige week waren het abusers, gisteren was je fanboy met je stamnaam en vandaag zijn ze weer niet goed genoeg. Misschien slim om al die nutteloze energie van je eens intern te gaan richten, misschien heeft dat inactieve stammetje van je er dan iets aan.
Bovenaan