Zoekresultaten

  1. sosabowski

    [Onbevestigde Bug] traag spel

    Ik heb maar 1 script runnen (deffpack) en bij bijna letterlijk elke klik die ik maak word ik gekickt uit tribalwars.. of het is die 405 not allowed bug. Of het is geblokkeerde aanvraag bug.. kan dit niet verholpen worden? het is wel heel irritant spelen zo
  2. sosabowski

    [Verholpen] Aanbieding blijft staan

    De aanbieding van het event bij het kopen van PP blijft hangen, elke keer als de timer op 00:00:00 komt, dan springt die weer naar 00:43:00. En blijft het event doorgaan. Dit vind innogames natuurlijk totaal niet erg;) maar ik stoor me eraan.
  3. sosabowski

    [Verholpen] Annuleren bevelen

    Hallo, Blijkbaar is er een kleine update gekomen, dat wanneer je een aanval annuleert vanuit dorpsoverzicht, dat wanneer je op het kruisje klikt om te annuleren, je automatisch word overgezet naar de verzamelplaats van het dorp waarvan je de aanval annuleert? Mijn vraag is: Hoezo is deze...
  4. sosabowski

    Exploration of Space

    Ha vrinden, Wij van Exploration of Space zoeken een nieuw leuk plaatje! 1. De tekst: Exploration of Space 2. Kleurencombinatie(s): - 3. Thema: Wat wij het liefst willen is een plaatje met Vladimir putin op een beer in de ruimte met beide een ruimtehelmpje op! Als dit te lastig is: Alleen Putin...
  5. sosabowski

    Discussie fusie Maai & Gaatje

    Goedendag jong en lui. Zoals velen waarschijnlijk al gezien heeft, houd het onderwerp over de (mogelijke) fusie tussen Maai en Gaatje de gemoederen flink bezig. Geen enkel topic word overgeslagen om toch even over deze fusie te praten. Zijn er gesprekken tussen Maai & Gaatje????? Alleen de...
Bovenaan