Zoekresultaten

  1. [Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

    1. Combino 2. CL 3. Westkip 4. Den Duvel 5. Candiu 6. laila 7. Bappos 8. Rob 9. spieder 10. fam 11. Dash 12. Magic 13. Arbeitman 14. Anthraxxol 15. Mohniels 16. Jos 17. BloodWolf 18. Time 19. ILT 20. materlotti 21. Tycoon960
  2. Top/Flopstammen

    Wat is er hier mis mee? @aapjeklapklap heeft deze ochtend hier nog 2 screens opgezet over lopende deals. Jammer genoeg heeft hij deze te laat verwijderd sommige spelers contacteerde me er al over. Mijn screens zijn gewoon om aan te tonen hoe vriendelijk jullie zijn tegen je BG ;) Als je al...
  3. Top/Flopstammen

    Ik wou bewijs volgens jou? Dus lijkt wel richting mij te zijn toch. En erna heeft Melvin je eruit gezet om je te laten afkoelen.
  4. Top/Flopstammen

    Pas op wat je zegt eh, straks ben je nog in fout :P En berichten zijn van leiding EWS tegen mij (leiding Venari.) Dus niet zomaar leden.
  5. Top/Flopstammen

    Dit bedoel ik dus ;) Nu draai je gewoon de rollen om, want EWS kan niks verkeerd doen eh En volgens mij zou het AF wat aangenamer zijn zonder al die ego's :P
  6. Top/Flopstammen

    Hmm maar EWS mag wel screens tonen over afspraken?
  7. Top/Flopstammen

    Normaal ben ik niet de persoon die snel screens gaat tonen, maar ews vind dit blijkbaar geen probleem. Zoals de vorige post die nu reeds verwijdert is. Deze screens zijn dan degelijk uit de leidingschat tussen EWS en Venari. Steeds wanneer er iets niet naar hun zin gaat komen er verwijten. In...
  8. Top/Flopstammen

    Het gaat over de onwaarheden die ik net aantoonde. Voor de rest is er in mijn ogen zeer weinig respect vanuit EWS leden en leiding tegenover buitenstaanders. Denk dat de spelers over wie ik het heb zelf wel weten.
  9. Top/Flopstammen

    Wat mij hier opvalt dat er veel onwaarheden worden verteld. Al zijn dit nu speculaties of niet. Dan wil ik wel eens horen wie van de leiding dit aan jou heeft verteld?? En blijkbaar hebben EWS leden wel eens dringen een les in respect nodig! Wazig kan ik me zeker in vinden. Ik hoop dat we dit...
  10. Gezocht Aanvragen scripts

    Is er al iets bekent omtrent het script vault? Ik maak reeds ook gebruik van edellijnen script, deze is namelijk te groot voor in snellijst. Omdat Tamper binnenkort verdwijnt zal ik deze niet meer kunnen gebruiken, is er een manier om deze ergens toe te voegen in snellijst?
  11. Gezocht Aanvragen scripts

    Dus het scripts gs balancer is wel nog steeds legaal? En het versturen van gs naar een eigen dorp dat kan wel?
  12. Golden Awards

    Bedankt voor de nominatie!
  13. Top/Flopstammen

    Volgens mij moet je je beter informeren, Shock is Venari komen opzoeken ;)
  14. Top/Flopspelers

    Hahaha is idd een kansloze reactie ;) Maar is niet grof bedoelt. Ik vind het gewoon grappig dat wanneer er wel eens goed gedeffed wordt ze dit meteen moeten laten blijken op het af. Ik ben zeker voor de extra spanning en vind dit zeker positief voor de wereld.
  15. Top/Flopspelers

    Ze hebben eindelijk eens geen verlies tijdens een massa
  16. Spotprenten

    Zeker wel, plaats op de oude Kwaremont is altijd mooi. ;) Enkel jammer van de uitslag.
  17. Spotprenten

    Het was ook Ronde van vlaanderen gisteren Dus helemaal geen tijd om te timen
  18. Top/Flopstammen

    Blijkbaar is nog steeds niet alles geïnformeerd bij jullie in Pugna ;) Regels waren er om te volgen. Wij bestonden toen uit een stam van 4 leden en uit hoeveel bestaan jullie dit moment Groot verschil lijkt me. Wij zochten nog een 7de recruit. En jullie hebben die in onze schoot geworpen We...
  19. Top/Flopstammen

    Als je naast hun cluster bedoelt, klopt dat idd. En Pugna heeft zelf voor gezorgd dat Achilleus weg ging.
  20. Top/Flopstammen

    Het moment dat Pugna spelers recruit in andere accounts hun cluster is ook aangebroken :(
Bovenaan