Zoekresultaten

  1. [Taalfouten] Spel- en Taalfouten

    Bij de prestatie: Farmer van de dag Hier staat: Farm het meeste grondstoffen in deze wereld. Moet zijn: Farm de meeste grondstoffen in deze wereld.
  2. fa aanvallen filter

    Wel een goeie tip. :like:
  3. fa aanvallen filter

    Het lijkt mij wel handig om bij overzicht -> bevelen -> aanval de aanvallen van FA er uit te filteren. Nu moet je door een flinke lijst scrollen (als je een beetje lekker aan het farmen bent) ) om een "normale" aanval te vinden.
  4. Stoppen als Scriptmoderator

    Jammer Warre! Bedankt voor je inzet hier en succes in RL.
  5. Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    Stamlimiet is altijd wel iets op te bedenken. 3 stammen die bij elkaar horen enzovoort. Ik ben meer voor aanval limiet. Het moet vast kunnen om bijvoorbeeld maar 50% van de dorpen van een speler tegelijkertijd aan te kunnen vallen. Of naar ratio van de aanvaller oid. Nu zie je op Casual 10 dat 5...
  6. Speedronde #5779 - Vrije instellingen (30.12 20:00-23:00)

    Das wel lief, na 5 dagen speed een uur rust. :D
  7. Feedback wijzigingen Casual 10

    Waarom zijn er al spelers op Casual 10?
  8. Goudmunten

    Kan ook niet met vlaggen toch?
  9. tampermonkey script

    Voor de chrome extensies klik je in chrome rechtsboven op de 3 puntjes dan op "meer hulp programma's" en dan op "Extensies" (sangu vind je daar bv terug) Chrome extensies komen niet in je downloads.
  10. Automatische kaartjes

    Officieel iedere nacht een keer. Maar loopt een beetje achter geloof ik.
  11. Het grote complimententopic

    Zie pm op w75
  12. Classic 24 - Stemming

    Die optie 2 is wel wat voor te zeggen. Het kan irritant zijn maar je bent van alle time bots af. En het verschil tussen de "pro's" en "noobs" is gelijk een stuk kleiner doordat snipen dan echt geluk is ipv een beetje concentratie. Volgens mij gebruiken ze het op de DE server vaker, ik weet niet...
  13. De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

    Dit ga je menen? Om 2:30 naar een huistelefoon bellen om TW? Kom op he...
  14. Mobiele verbeteringen

    Vage dorp icoontjes op de kaart voor spelers die je niet aan kunt vallen.
Bovenaan