Zoekresultaten

  1. .Deadpool

    Voetbal

    Er is maar 1 ploeg in Limburg. En dit is niet hun prijzenkast: Verder het gedoe rond conversiegelden, wat al terug betaald is of het argument 'fusieclub' is zodanig afgezaagd als de pest. We hebben al genoeg bereikt de afgelopen 33 jaar en draaien al lang genoeg op eigen geld. Overigens...
  2. .Deadpool

    What The Duck in memoriam

    Ik lees dit nu pas. Lange tijd van AF afgeweest en de wereld niet meer in de gaten gehouden. Alsnog (een late) maar een zeer innige deelneming! :(
  3. .Deadpool

    De Schandpaal

    Wil hier weinig woorden aan kwijt, vooral omdat China me tijd niet waard is. Maar China, jullie zijn zielig en respectloos .
  4. .Deadpool

    Praathoek

    Die zijn dan ook allemaal dronken als ze in die ploeg investeren. Mss terug verkopen aan Duchatelet? :D
  5. .Deadpool

    Praathoek

    Had iets hoger kunnen mikken maar wo cares, Standard ligt allesinds niet in Limburg en kan zodoende niet de ploeg van Limburg zijn. Anders kan ik Liverpool eventueel ook een ploeg van België noemen :D Liege is overigens Frans voor Luik.
  6. .Deadpool

    Praathoek

    De kennis van aardrijkskunde is echt beneden peil, bij de mensen die denken dat Luik in Limburg ligt.
  7. .Deadpool

    Muziektopic w76

  8. .Deadpool

    Top/Flopstammen

    Na de kwaliteitsmeme die Stolz geplaatst heeft in spotprenten, denk ik dat dit gewoon het niveau van de memes word in W76 . Echte trendzetter die Stolz! ;)
  9. .Deadpool

    Het grote complimententopic

    Ik wil een compliment aan iedereen geven die net zoals mij te lui is om elke dag discussies aan te gaan op AF.
  10. .Deadpool

    [Afgekeurd] Melding dat het account al ingelogged is voor het in te loggen..

    Goed punt, word moeilijk en 100% bulletproof krijg je het toch niet. Maar ze geven toch al melding nu en dan dat het account al ingelogd is? Dus er is wel een manier..
  11. .Deadpool

    Praathoek

    Is het al tijd voor Bier?
  12. .Deadpool

    Het grote complimententopic

    Inderdaad
  13. .Deadpool

    Golden Awards

    Dankjewel voor het verhaaltje . Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
  14. .Deadpool

    Golden Awards

    Jij vind dat toch mooi? :D
  15. .Deadpool

    Het grote complimententopic

    Ik wil me zelf een compliment geven om golden awards te gebruiken voor lijstjes in plaats van nutteloze discussie
  16. .Deadpool

    Golden Awards

    Denk dat ik met dit lijstje vast wel paar spelers (al dan niet positief) ga verrassen Beste speler: Prijzen worden pas bij de eind van de meet uitgereikt. Dus wie echt de beste is valt nog af te wachten. De gene die ik toch vrij hoog inschat; skill technisch: - Der stolz der Zunkuft - Qui...
  17. .Deadpool

    Spotprenten

    Precies, is maar 1 Roald, moeten ze leren .
  18. .Deadpool

    Het grote complimententopic

    Ik wil iedereen die hier zit en W38 gespeeld heeft een compliment geven :cool:
  19. .Deadpool

    [Profiel] .Deadpool

    Pak inderdaad laatste 2 . Zoektocht gestaakt dus
  20. .Deadpool

    [Afgekeurd] Melding dat het account al ingelogged is voor het in te loggen..

    Beste Mede-Twers Iedereen kent het wel, je speelt met paar mensen op 1 dezelfde account. Je logged in en je co meld gelijk 'Hey.. Ik was al ingelogged en ik was aan het timen'. Vroeger in tijden dat je met 2 of max. 3 op 1 account zat viel het stukken beter mee. Maar tegenwoordig is het getal...
Bovenaan