Zoekresultaten

  1. AfterglowX

    [Afgekeurd] meer links tussen AF en ingame

    Op het AF zijn meerdere prestaties zoals: win een wereld met je stam sta rang 1 etc etc aangezien nog maar heel weinig mensen op hun eigen acc spelen en we zo vaak met floaters zitten leek het mij wel leuk als er op het einde van de wereld kan doorgegeven welke AF namen er allemaal op de...
  2. AfterglowX

    levensverwachting Burger

    Beste mede AF-gebruikers, hoe lang denken jullie dat @Burger het vol houd voor hij weer eens opnieuw van ons wordt afgenomen? Ik schat maximum een week. grts een bezorgde mede-Burger
  3. AfterglowX

    vegetarier worden

    hallo ik wil graag vegetarier worden en alle vieze dingen zoals Burgers en Biefstukken bannen uit mijn leven, kan iemand mij hier bij helpen? alvast bedankt voor de tips
  4. AfterglowX

    Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

    Welkom bij mijn rant Beste Tribaliaanen, Grepolitanen en alles daar tussenin. Na lang beraadslagen heb ik mijn prachtige Corsair K63 MX Red toetsenbord in QWERTZ toetsenbordindeling nog maar eens bovengehaald om een veel te lange tekst te typen over het lage niveau van TW werelden, alsook hoe...
  5. AfterglowX

    [Profiel] profielplaatje Cellulitis Salvation

    1. De tekst: Cellulitis Salvation 2. Kleurencombinatie(s) vrij te kiezen 3. Thema: Cellulitis/mooie dame met cellulitis 4. Plaatje(s) om te gebruiken: vrij te kiezen 5. Deadline: asap 6. Prijs/gift: afhankelijk van hoe mooi ik het vind tussen 100 a 250pp
Bovenaan