Zoekresultaten

  1. Top/Flopspelers

    Is er dan niet veel veranderd daar door de overstap van Archer en Ivar naar Looney? Enige tijd zouden naar mijn gehoor LLM, Archer en Ivar allen samen in VKG/Chaos gaan spelen (kaartjes voorbij zien komen). door de overstap opeens cf’s dus bij spelers door die recruit. Vies spel? Anders cf’s...
  2. Top/Flopspelers

    Looney rekruteert speler met dorpen in het cluster van Chaos. Kan allemaal tegenwoordig. :confused2::eek2:
  3. Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Hahahah wel leuk dit en hoeveel dorpen staat Tuurz in de plus tegen Rone en Kip? Misschien moeten we die rapportjes ook maar eens tevoorschijn toveren als we leuk gaan doen...
  4. Top/flopstammen

    Als je misschien eens minder zit te zeiken op het AF kun je ook actief ingame zijn en eens wat door groeien...?
  5. Golden awards

    Wel leuk hoe je hier helemaal de plank mis slaat.: - Ten eerste, PP gebruik is er zeker bij, dat mag ook wel als je langer dan 5 werelden gefarmd hebt en het een optie van het spel is. Daarnaast kan beursspelen (buy low, sell high) ook een enorm voordeel opleveren als je het actief doet zoals...
  6. Golden awards

    Begrijp je punt wat je probeert te maken, echter door het edelen van kleine spelers op moraal ga je niet in zo'n groei terecht komen zoals @Anonymous Threat.. Hiervoor moet je toch al "grotere" spelers neer halen zoals OTB en Karibu zoals zij gedaan hebben. En om even terug te komen over...
  7. Praathoek

    Is @Anonymous Threat. ook aan het doen ^^
  8. Golden awards

    Hahah Frankie Je kent Marc wel niet meer terug deze wereld vergeleken met 72. Deze wereld is die er altijd, de strijder
  9. Rate de speler.

    Begrijp ik wel, maar alsnog is er veel verschil hierin. Als ik alleen al zie dat een van onze mb's en wijzelf al in top 10 staan lijkt het alsof andere accs meer internen dan zelf clearen tbh.
  10. Rate de speler.

    That's What She Said :boer:
  11. Rate de speler.

    Dat kan je over meerendeel van de top 10 zeggen. Die ODA ranglijst is om te janken hoe die er nu uitziet, meer intern dan wat anders lijkt het wel :0
  12. Top/flopstammen

    @Anonymous Threat. Tijd dat we wat breder gaan edelen voordat we gesandwitcht worden o_O Als we op @Chicago Blackhawks moeten wachten duurt het nog lang ghehe
  13. Spelersniveau - Ridderwim

    Ook bij ons in de buurt zit zo'n held op sokken (Lani)... Moeten er maar mee leven.
  14. [Afgekeurd] Vlaggen Downgraden

    Naar mijn mening is het wel een goed idee. Ik begrijp Warre zijn punt maar aan de andere kant gaat het wel veel tijd kosten voor spelers om al die vlaggen dan zo te manipuleren dat ze voor iedere aanval weer goed staan. Vraag mij dan ook af hoeveel spelers dat dan daadwerkelijk gaan doen, hele...
  15. Einde vd wereld awards

    Waar blijkt dit dan precies uit? Is niet direct een aanval, denk dat in deze tijd wel meerdere mensen thuis zitten ivm Covid19 maar het nalaten om zo actief te spelen zoals IHY, of waar doel je precies op? Verder beetje laag van je Patrick om acc Kapi nu een tackle te geven, acc heeft immers...
  16. Stelling van de dag

    Ben het er deels mee eens, maar ze zouden dan bijvoorbeeld als vereiste moeten hebben dat je 3 vd 4 uni dorpen in bezit moet hebben. Wanneer uni dorpen in de safe van een stam liggen zoals nu het geval was, kan de wereld al vroeg eindigen mochten ze dat willen. Full deff en gs pompen...
  17. Praathoek

    Wie?
  18. Stelling van de dag

    Nieuwe dag, nieuwe stelling. Dit keer een prikkelbare zodat het AF hopelijk weer eens wat actiever wordt op een leuke manier. Stelling Het toevoegen van nieuwe wereldafspraken gaat de activiteitsproblemen binnen Fresh! niet oplossen.
  19. Open brief aan Fresh!

    Som eens aub de regeltjes op die wij niet volgen? Dan som ik wel eens de regeltjes op die jullie niet volgen. Welke lijst zal langer zijn?;)
  20. Top & Flopstammen

    Eey de dag is nog niet afgelopen :)
Bovenaan