Zoekresultaten

  1. Praathoek

    Klopt, Rob doet er graag zijn eigen sausje overheen
  2. tribalwars het nieuwe grepo

    https://forum.tribalwars.nl/index.php?forums/co-spelers-stamleden-of-pre-mades.223/ Er is zelfs een forumonderdeel aan cospelers werven gewijd :tongue: 5.8 in die algemene voorwaarden gaat eigenlijk verder hierop in om die bans uit te delen zijn deze aangepast ofzo? Dit is (gelukkig) echt...
  3. Wereld 86 - Feedbacktopic

    zijn de barbaren niet meer goed genoeg voor je? :(
  4. Wereld 86 - Feedbacktopic

    zou lief zijn :)
  5. Casus RRDW

    ik heb je defskills van dichtbij mogen meemaken op 73 en kan eerlijk zeggen dat ik ook graag zou willen dat jij tegen mij gaat deffen :axe::axe:
  6. Casus RRDW

    Oke ik heb hier weinig mee te maken met deze kwestie maar je praat zoveel poep dat ik wel moet reageren. 1 Nee, dit topic heet dan ook casus RRDW. Wel faciliteert QQ hier wel degelijk de stab en profiteren jullie ervan door gratis dorpen te krijgen. QQ treft dus wel terecht blaam. 2 Je zit...
  7. Spotprenten

    @SGC , misschien dat vanquisher ook kan helpen recappen de volgende x ;)
  8. Top/ flopspelers

    Pavo flop
  9. De bende van SF! (en Melt)?

    2x Shiba whahahaha Om te gieren!
  10. De bende van SF! (en Melt)?

    Smerige boosters. Ik hoop dat het TW team hun eigen regels handhaaft en hier hard tegen op gaat treden.
  11. Top/ flopspelers

    nub ook zonder ram was t bruin
  12. W85: Challenge Guaranteed or not?

    LEUGENS
  13. Underdog206

    Ha de dag is gekomen die veel mensen voor onmogelijk achtten Rover Ram is bang
  14. Grijs

    nooit gedaan, vraag maar aan de alliantie ;)
  15. Grijs

    Runners
  16. Slechte openingszinnen gebaseerd op Tribalwars

    oeps, liet me even meeslepen! kekw
  17. Slechte openingszinnen gebaseerd op Tribalwars

    Ik heb 0 toestemming nodig om je te veroveren, met 4 man lukt me dat meestal wel maar soms doen we het met 5 achter elkaar
  18. Top/flopstammen

    X-mas Topstam
  19. Golden Awards

    Bedankt vrienden
  20. praathoek

    Leugens en bedrog! niet meer voor lang, die vieze mannetjes van cult kennen geen genade
Bovenaan