Zoekresultaten

  1. De dorpentellers

    Observatiemoment 2: 2754 dorpen en 2295 BB-dorpen Observatiemoment 3: 3250 dorpen en 2693 BB-dorpen
  2. Zeg nee

    nee
  3. Voetbal

    Die waren inderdaad de betere in hun tijd, maar minder middelen weet ik niet perse, er is altijd wel wat geld omgegaan in voetbal, zeker bij de echt rijke clubs. + ik persoonlijk heb het gevoel dat onze betere spelers beter zijn dan hun indertijd, al kunnen we dat natuurlijk moeilijk bewijzen en...
  4. Zeg nee

    nee
  5. Voetbal

    De Bruyne in de finale van de CL :D
  6. Voetbal

    Ik geef je zeker gelijk dat hij nog niet echt veel gedaan heeft om de beste middenvelder aller tijden te zijn. Hiervoor moet hij meer presteren en meer titels winnen. In welke ploeg dat dit is heeft in mijn ogen niet zoveel belang want is City dan zoveel rijker dan bvb Real Madrid of Barcelona...
  7. Praattopic

    komt goed, hopelijk :p
  8. Praattopic

    hoi
  9. Voetbal

    Ben jij niet de man dat zei dat Frenkie beter aan het worden is? Terwijl die ook geen enkele keer in de CL finale is geweest en gewonnen heeft. De Bruyne daarentegen heeft toch al wel redelijk wat bewezen, miss niet in de CL maar wel al de PL gewonnen (2 keer). In Duitsland heeft hij met...
  10. De reset van 2021

    Je staat op plaats 15 en we missen je :(
  11. Voetbal

    Aller tijden misschien niet maar op dit moment zeker en vast wel
  12. De reset van 2021

    Duckje is ook in de Top 10 gekomen zag ik, zou hij erin blijven?
  13. De reset van 2021

    Als je in de top 10 wil komen moet je hier tijd voor maken he :)
  14. De reset van 2021

    Milow zie ik ook wel kans maken om in de top 10 te raken binnenkort. Hij is toch al vrij veel aan het spammen in de groep. Paulinho en Maligator zijn even wat minder aan het praten dus deze zie ik eventueel nog wel enkele plaatsen zakken. Om deze twee uit de top 10 te krijgen zullen Simeco en...
  15. [Speeltopic] WvW #314

    Sorry jongens, helemaal vergeten te stemmen vandaag, waardoor ik wel snap dat ik eruit vlieg, succes nog allemaal!! en dat de goedjes mogen winnen natuurlijk :D
  16. [Speeltopic] WvW #314

    Waarom vinden infecties niet op dag 1 plaats? dat zou toch perfect mogelijk zijn nee? zeker als het normaal niet gebeurd (doe het onverwachte)
  17. [Speeltopic] WvW #314

    We zijn inderdaad nu nog met 11 maar ik weet niet goed wat de verdeling is tussen slecht en goed. Hoeveel slechte zouden er nog zijn? Er zijn er momenteel al 5 dood, en we waren met 24 begonnen.
  18. [Speeltopic] WvW #314

    CI is in mijn ogen ook wel verdacht aan het worden. I like trains zei net dat hij alleen maar trollde en dan stuurt hij dit bericht. Verder vind ik Dash ook wel heel veel de discussie aangaan terwijl het voor een groot deel al duidelijk was wie er een wolf was. Op zo een momenten is het...
  19. [Speeltopic] WvW #314

    Sule
  20. [Speeltopic] WvW #314

    maar gaan we dan op Sule? want Jokersbrain heeft op dit moment wel meer stemmen tegen hem natuurlijk.
Bovenaan