Zoekresultaten

  1. Overdracht van Leiderschap: Nieuwe Lijder van VF Snip - Welkom blond!

    Ik kan me voorstellen dat blond wel betere dingen te doen heeft als lijder en diplomaat van VFsnip dan op zelfverklaarde serieuze vragen te antwoorden waarop het antwoord gewoon beschikbaar is op hun profiel.
  2. Overdracht van Leiderschap: Nieuwe Lijder van VF Snip - Welkom blond!

    Is het nu leiden of lijden? :confused2:
  3. Praathoek

    ah blond jij hier. Ga je starten?
  4. Praathoek

    PM mij of op discord voor een mascotte!
  5. Praathoek

    Wie gaat allemaal starten???
  6. Tellen

    128
  7. Feedback Ridder's gevechtsbord

    Ben je afhankelijk van je tegenspelers om veel games te kunnen spelen? M.a.w. wat als je uitkomt tegen een inactief account die geen moves doet?
  8. RIP TW.nl DISCORD

    In elk geval benieuwd naar de uitleg!
  9. RIP TW.nl DISCORD

    Discord id toch van Duckje? Wrm zou hij die verwijderen?
  10. Tellen

    23
  11. Golden Awards

    Zoveel oldgens hier :eek2:
  12. [Wielerprono] Vuelta a Espana

    Rip iedereen met Woods :(
  13. Ice en Melt.

    Net zoals het wel vaker voorkomt dat bij een vijandig ban dorpen genomen worden, waarna er dan via een deal een oplossing komt. Heb genoeg Melt leden zien verkondigen dat ze graag met een 45-55 of zelfs 40-60 verdeling de endgame wilden ingaan. Als jullie dan het voorstel van Ice incl. de NAP...
  14. Ice en Melt.

  15. Spotprenten

    Retro op cl22 ook als nr 3 oorlog tegen 1 en 2 plus hulpstammen en gewonnen. Wel geen corestam. En 1 en 2 waren ook niet bepaald top. Weet je nog @Boarders of Brutality? Wil maar zeggen dat het wel vaker gebeurt, zeker op classics.
  16. [WIELERPRONO] Tour de France 2022 (01/07 - 24/07)

    Welke van de 3?
  17. Praattopic

    Gegroet mede w87ers
  18. Peaky Blunders

    Daar zeg je het zelf de frontlijn moet min of meer recht zijn om een goede verdeling te krijgen. Dus zoals ik zei Ice zou hun positie die ze verworven hebben door actief te zijn en op alles goed te reageren moeten afstaan zodat Melt meer kans maakt. Als ik de kaart nu even snel bekijk zie ik...
  19. Peaky Blunders

    Waarom moet er toch altijd naar een endgame met gelijke kwantiteit gewerkt worden alsof de early en mid er niet toe doen? Je gaat toch ook niet tijdens een triatlon vragen aan de persoon die beter kan zwemmen en fietsen om te wachten met lopen zodat ze een faire loopwedstrijd kunnen houden...
Bovenaan