Zoekresultaten

  1. .AloeVera

    Einde wereld awards

    Speler awards Beste speler: Dom perignon Beste stamspeler: Dom perignon Beste aanvaller: Dom perignon Beste verdediger: Dom perignon Grootste vv slet: Dom perignon Grootste ego: E O S Gezelligste speler: willy wartaal Mooiste spelersnaam: Dom perignon Mooiste profielfoto speler: LK Welke speler...
  2. .AloeVera

    Spotprenten

    Oei LK is weer aan het boosten met die farmstat, mag dat wel
  3. .AloeVera

    Spotprenten

    Ohja, dat wil ik wel keer komen doen
  4. .AloeVera

    Spotprenten

    Wat moet je anders doen op een vrije dag inderdaad. jullie zijn vrij om het zelf te doen
  5. .AloeVera

    Stabber van de dag

    @Almighty goeie gast gij
  6. .AloeVera

    Ice en Melt.

    Nouja, het begin was goed. Maar dan heb je die fight in winterfell waar je delen amper kunt zien & dat einde dat precies amper uitgewerkt is. Ook idd golden company die direct weggeveegd worden terwijl er 7 seizoenen lang gezegd wordt dat dit het beste leger in GOT is. Yeah right
  7. .AloeVera

    Ice en Melt.

    Ice en Melt zijn beidde pannenkoeken, LT voor wereld winst!!!
  8. .AloeVera

    Case Vanquisher.

    Hahaha en toch blijven ze doorgaan. Heren het is zomer. Ga er ene drinken ipv elkaar eruit te proberen boosten. Wereld is al lang verkloot
  9. .AloeVera

    Case Vanquisher.

    Zijn we het eens dat heel melt en ice op de ban kunnen. Qis top, qis voor wereld winst. All jokes aside. Idk hoe jullie nog steeds zagen over deze wereld. Maar iedereen boost iedereen eruit, of er gebeuren dubieuze acties beter wereld sluiten want haha leuke eindstrijd op deze manier, wereld...
  10. .AloeVera

    Top/ flopspelers

    Oei kerouac is oek terug, time to run
  11. .AloeVera

    Interesse van Calamity.

    grappig dat jij je weer veel beter voordoet dan dat je echt bent. Boeit het wie ik ben ? Zal Rene eens op ze donder geven dat die jou wat beter moet opvoeden
  12. .AloeVera

    Interesse van Calamity.

    Een les TW met Luc. Les 1, hoe gebruik ik steam als een browser en hoe bug abuse ik dit. Les 2: hoe boost ik een wereld door overal pms te gooien en dorpen te ronselen
  13. .AloeVera

    Top/Flopspelers

    Jelle toch
  14. .AloeVera

    Voorsteltopic - Wereld 85

    Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 3 - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 - Aanvalstiming: 50ms Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: inactief - Boogschutters/bereden Boogschutters: inactief - Technologieën: simpel - Kerk en geloof: inactief - Uitkijktoren: inactief...
  15. .AloeVera

    Top/Flopstammen

    Al een geluk , anders kon ik heel finnvard gewoon leegzetten als jij wel iets had gedaan
  16. .AloeVera

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    @maretan leef jij ook nog :o das lang geleden
  17. .AloeVera

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Dennis doe nou eens rustig. Man toch
  18. .AloeVera

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Jij precies niet. Want iemand die endgame speelt gooit geen 40 frontoffjes op een 400k stack. Einde verhaal
  19. .AloeVera

    Devilicious.dev - Massa Planner & Utilities Site

    ja top dit, enkel die qui intus met zen commentaar altijd
  20. .AloeVera

    Overig Duidelijke Milliseconden

    Dit script kleurt de laatste 3 cijfers van een bevel ( de milliseconden ) in een blauw kleurtje zodat dit duidelijker is.
Bovenaan