Zoekresultaten

  1. .Outrospective.

    Spotprenten

    Het was met een snusje onder de lip en een karmeliet in de hand. Moet nog wat aan levenswijsheid winnen vooraleer ik aan wiskey en sigaren kan beginnen.
  2. .Outrospective.

    Spotprenten

    Slim edelen, kunnen velen nog van leren!
  3. .Outrospective.

    Gefeliciteerd Arithmetic

    Lijkt me gewoon een stab. In de beginfase worden er wel vaker katas gebruikt om bijvoorbeeld ervoor te zorgen dat burgerwacht niet zoveel impact heeft. Om dit dan te gebruiken als excuus tegen het boosten vind ik vrij zwak.
  4. .Outrospective.

    Gefeliciteerd Arithmetic

    Smerige praktijken dit. Ik had je hoger zitten dan dit Jappie…
  5. .Outrospective.

    Top/Flopstammen

    Rustig aan chappie
  6. .Outrospective.

    Spotprenten

    Altijd welkom vriend.
  7. .Outrospective.

    Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

    Cr1ng3l0rd3 van 3w5!!!
  8. .Outrospective.

    Top/Flopstammen

    Lol, Jeroen, kalm. Ik wil Mien niet in een slecht daglicht stellen. Ik maak gewoon even de vergelijking. Wij gaan ook gewoon door met Shock tot het klaar is, dus dan lijken de situaties toch wel enigszins op elkaar. Dat is het enige wat ik wilde aantonen.
  9. .Outrospective.

    Top/Flopstammen

    Alsnog een scheve situatie waarbij belangen vermengd worden.
  10. .Outrospective.

    Top/Flopstammen

    Lol, jij mag denken wat je wilt, zal me echt worst wezen. Wij hebben ook gewoon een leuke tijd gehad in Shock en willen die mooi afsluiten, dus niet zomaar leaven en eventueel spelplezier voor bepaalde accounts te verpesten. Mien gaat straks toch ook weer naar jullie, dat is dan toch ook een...
  11. .Outrospective.

    Top/Flopstammen

    Wij gaan gewoon onze stamduties blijven doen. En dat gaat ook zo tegen Venari zijn, hoe raar dat voor jou kan klinken. Degene die nog wat willen deffen, gunnen we dat plezier ook.
  12. .Outrospective.

    Top/Flopstammen

    UM top
  13. .Outrospective.

    Hoist The Colours High!

    Mien flop
  14. .Outrospective.

    Top/Flopspelers

    Says every tw-speler ever
  15. .Outrospective.

    Top/Flopstammen

    Dat hard vechten valt wel mee toch? Oke, goeie massa's, maar Chemistry bijvoorbeeld heeft volgens mij gewoon uitgelogd lol
  16. .Outrospective.

    Spotprenten

    Ze hebben wel heel wat cf's in jullie cluster!
  17. .Outrospective.

    Spotprenten

    Heb het net nagecheckt en dat klopt gewoon niet wat je zegt. NAP is op de 19de afgelopen, waarna er vanaf 08:00 aanvallen verstuurd mochten worden. VV is daarna gedaan.
  18. .Outrospective.

    Spotprenten

    Op tycoon was tijdens afkoelperiode door mij gevv'd ja (niet Dirk dus), maar verder is er niet onder een NAP gevv'd volgens mij? Correct me if I'm wrong tho
  19. .Outrospective.

    Top/Flopstammen

    Ga ik deels mee akkoord, maar je moet niet vergeten dat jullie met bepaalde acties ervoor hebben gezorgd dat er een soort van afgunst was t.o.v. EWS. In het verleden is ook al gebleken dat je met bepaalde leden van je stam moeilijk tot een akkoord kan komen. Misschien dat er daarom niet verder...
  20. .Outrospective.

    Top/Flopstammen

    Doet me beetje denken aan die illegale CF van NT bij The Holy Crusaders op 76, waar Salt uiteindelijk nog 2/3 frontdorpen voor in ruil kreeg lol. Sowieso is het dom om zoiets in je profiel te laten, dan gaan mensen er gewoon gebruik van maken. Ik vind het persoonlijk wel lachwekkend hoe jullie...
Bovenaan