Zoekresultaten

  1. .Final Meltdown

    Golden awards #71

    300-500 berichten per dag minstens
  2. .Final Meltdown

    Golden awards #71

    Zeker dat je in de goede classic disc zit? Echt in jaren niet zo actief geweest haha
  3. .Final Meltdown

    Golden awards #71

    Discord wordt zat op geluld hoor haha
  4. .Final Meltdown

    Golden awards #71

    Ik win m toch, niet eens n stam nodig <3 *Fish*
  5. .Final Meltdown

    Edelhalvering

    De consensus is elke dag weer anders :#
  6. .Final Meltdown

    Golden awards #71

    S55 bij ons zetten? Wilde nog niet eens een scout op kowed/pavo gooien wegens "persoonlijke afspraken"
  7. .Final Meltdown

    Golden awards #71

    Gooit maar mensen Beste speler: Beste stam: De beste stam speler: Het grootste ego: Meest onderschatte stam: Meest overschatte stam: Meest overschatte speler: Meest onderschatte speler: Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten...
  8. .Final Meltdown

    Feedback Classic #33

    Je zou er nog bijna in gaan geloven
  9. .Final Meltdown

    Voorsteltopic Classic #33

    Ik speel vanaf w27, toen de pp beurs vgm werd ingevoerd al geen normale werelden meer, maar ik was ook wel blij met de snellere wereld instelingen, niet veel mis mee toch? Daarnaast ben ik juist een vd oude rotten die vanaf NLC2 bijna elke classic gespeeld heeft, wat altijd zonder uitkijktoren...
  10. .Final Meltdown

    Voorsteltopic Classic #33

    Uitkijktoren op de classic? Geen fan haha En dorpen breder uit elkaar leggen helemaal geen fan, ik speel classics voor de snelheid, waaronder ook de looptijden vallen.. geen zin om 5 uur te moeten wachten tot mn edel ergens aankomt.. Leg ze juist maar dichter op elkaar, de wereld groter laten...
  11. .Final Meltdown

    Praathoek

    Zo dan!
  12. .Final Meltdown

    Stampic Na~vi / Profielpic .Final Meltdown (500+200PP)

    Even in de groep gegooid en het plaatje van Doctore valt toch het meeste in de smaak, @Doctore Oenomaus. wil je de laatste aanpassingen via privé doen evt? Dan zou het topic op slotje kunnen, snel gelukt haha :p @RebounceTagg, Toch nog bedankt dat je er de tijd voor genomen had!
  13. .Final Meltdown

    Stampic Na~vi / Profielpic .Final Meltdown (500+200PP)

    Mooie creaties al mannen! @Doctore, Ziet er al zeer nice uit, alleen het lijkt alsof de meta (rechts) wat overbelicht is waardoor die wat onscherp oogt? Maar dit kan ook door m'n device komen nu haha. Verder wel al een favo! Tekst zou wel iets opvallender mogen evt (Als dat mogelijk is)...
  14. .Final Meltdown

    Stampic Na~vi / Profielpic .Final Meltdown (500+200PP)

    Hey hey daar! Ik zou graag een tweetal plaatjes willen aanvragen voor de nieuwe Classic die gaande is. Het gaat ten eerste om een stamplaatje: 1. De tekst: Metkayina v Omaticaya, met links/rechtsboven in een wat kleiner font de tag Na~vi (We wilde Na'vi zoals in de film Avatar, helaas was dit...
  15. .Final Meltdown

    Golden Awards

    Kan makkelijk 2j ertussenuit hahah Begin jij de volgende ook? Dan zal ik misschien ook wel even komen kijken haha, gaat alleen niet solo meer kunnen deze keer dan :p
  16. .Final Meltdown

    Golden Awards

    Hee hee nu niet flauw naar deze mooie classic gaan doen hea :p Komende classic een beter niveau dan?
  17. .Final Meltdown

    Golden Awards

    Dan is t zo'n simpele naam en dan heb je m nog fout :p Waar was jij deze NLC dan haha
  18. .Final Meltdown

    Golden Awards

    Nog even in het kort, ik wil best meegaan in je punt dat de algehele WW dus makkelijker is verlopen. Hier zijn ook alle DES/Wereld leden het zelf over eens waarschijnlijk. Maar gezien onze afgezonderde ligging, geen OS buiten stam (FTW), een massa die 1/4 vd totale terugkomende aantallen & de...
  19. .Final Meltdown

    Golden Awards

    Goed, laat ik het eens wat rustiger proberen te brengen. Zoals je zelf ookal wist was ik niet de enige die vond dat je jezelf in die 1e week al aanstelde, daarbij was het 'grapje' erin dan ook erg goed verborgen als dat zo was, lees je eigen posts nog maar eens na. (En bekijk het vanaf een...
  20. .Final Meltdown

    Golden Awards

    Je zit oprecht gewoon vanaf de 1e week al te janken op het AF, destijds over dat men te snel groeide voor je en je bent er nooit mee gestopt. Wat een flutleven moet jij hebben als vanaf week 1 alles al oneerlijk en onmogelijk is En goat en ik hebben beide juist een van de top OD's v/d wereld...
Bovenaan