Zoekresultaten

  1. .Sterchele

    Golden awards #71

    Straks een potje wolven van wakkerdam maatje? :)
  2. .Sterchele

    Golden awards #71

    Ga ik speciaal niet moeilijk doen om snel een nieuwe wereld te hebben ... ;)
  3. .Sterchele

    Golden awards #71

    Er is me verteld dat hij een snipescript zou gehad hebben dat tegen de regels is. Daarom waren de accounts waar hij VV gehad had (Klomp & TOAM) ook gebanned. De uiteindelijke straf is 100% delete voor Kowed en de rest vrijuit op een aanvalbare ban van 1 dag ofzo na. Miwo heeft z'n plaats in...
  4. .Sterchele

    Golden awards #71

    Mooiste actie van de wereld: De 100% ban van Kowed A Mattie. Heel onverwachts.
  5. .Sterchele

    Golden awards #71

    Denk dat de inactiviteit ook een gevolg was van het gebrek aan sfeer en samenhang in de sfeer ten gevolge van dat soort gedrag. Je kent me van andere werelden en classics en weet dat ik normaal nooit, maar dan ook nooit een account achterlaat. Ik hoef de voorbeelden niet te noemen maar FUL /...
  6. .Sterchele

    Golden awards #71

    Ik ga beginnen met een disclaimer: ik heb niet heel de wereld actief meegemaakt en gevolgd dus ik beoordeel vanuit het perspectief van de dingen die ik gezien heb en meegemaakt heb. Beste speler: Thomas van Koning Priamus. Ik had dat account al tot 3-4x volledig gecleared maar mocht door...
  7. .Sterchele

    Golden awards #71

    How to Tribalwars - By Jentele
  8. .Sterchele

    Pushen in 2023

    Fijn dat jullie beseffen dat er een probleem is rond deze regelgeving en er nog steeds actief mee bezig zijn dit zo goed mogelijk in concrete regels te gieten. Als er echter geen enkel gevolg gegeven wordt aan supportaanvragen van spelers die duidelijk boosten (bv. 5x fuseren met accounts die...
  9. .Sterchele

    Golden awards #71

    Hallo, de voormalige hoofdspeler hier. Dit kan je de huidige spelers niet verwijten, hun hebben mijn verdwijnen heel goed opgevangen. Ik had tot mijn stoppen heel veel tijd en zat heel veel op het account, hun vulden vooral de gaten wanneer ik eens een BBQ met vrienden had of naar een festival...
  10. .Sterchele

    Praathoek

    Voor één dorp vergeten vermelden :D
  11. .Sterchele

    Feedback topic Classic 33 | Negeren community.

    Wel dan zijn we compatibel. Ik hou wel van aanvallen en minder van chatten hehe :D
  12. .Sterchele

    Feedback topic Classic 33 | Negeren community.

    Je vergeet vriendschap, raad en liefde
  13. .Sterchele

    Feedback topic Classic 33 | Negeren community.

    Dag Seppe, Louter uit interesse, zijn er nog KPI's die jullie volgen naast het aantal inschrijvingen & eventuele pp opbrengst? Hoelang het aantal dat zich inschrijft actief deelneemt bijvoorbeeld? Verder nog een vraag: grondstoffenpakketjes en andere bonussen staan normaal toch uit voor een...
  14. .Sterchele

    Praathoek

    Dat is niet heel klassiek. :)
  15. .Sterchele

    Praathoek

    Kan iemand dit uitleggen? Kan je zelf instellen wanneer je nachtbonus wilt?
  16. .Sterchele

    Feedback topic Classic 33 | Negeren community.

    Negatief. Groeten Nathan
  17. .Sterchele

    Feedback topic Classic 33 | Negeren community.

    Ik zal wel zorgen dat je weer een classic win hebt :s Groeten Nathan
  18. .Sterchele

    Hallo, ik ben Lau. Reeds 25 jaar actief op Tribalwars. Groeten

    Hallo, ik ben Lau. Reeds 25 jaar actief op Tribalwars. Groeten
  19. .Sterchele

    TopSpelers/FlopSpelers

    @lmnt12
  20. .Sterchele

    Gij bent XD

    Gij bent XD
Bovenaan