Zoekresultaten

  1. torek

    Gezocht Aanvragen scripts

    Same, is me ook wel worth, gewoon een scriptje dat de gs'en in muntverhouding invoert naargelang aanwezige gs en handelaren De coords wil ik zelfs nog telkens ctrl+v'en :p Zou machtig zijn moest iemand dit kunnen voorzien :)
  2. torek

    Top/flopstammen

    !Votekick @Dom Perignon [1/5]
  3. torek

    Babbelhoek

    doet casual ook niet mee aan het event ?
  4. torek

    Hoist The Colours High!

    Did u just assume their gender o_O o_O o_O
  5. torek

    Hoist The Colours High!

    rum flop @saroc top <3
  6. torek

    Gezocht Aanvragen scripts

    ik persoonlijk gebruik deze extensie
  7. torek

    Gezocht Aanvragen scripts

    een scriptje dat telkens automatisch een handtekening toevoegt aangezien de chrome extensie ervoor niet meer zal mogen xx
  8. torek

    DST

    Ik heb een NAP aangeboden tot maandag 10/05 om 12u, ik kan je daar zelfs een pm'tje van tonen als je dat graag wil ;)
  9. torek

    Hoist The Colours High!

    Hangt er veel vanaf hoeveel geluk je hebt ook en hoe je de pp spend met genezen enzo, denk dat je makkelijk aan 500levels komt met 650pp -als je puur voor aantal levels gaat- als je voor zo hoog mogelijke run(s) gaat, komen er snel veel pp kijken bij relatief weinig niveaus maar los daarvan...
  10. torek

    Hoist The Colours High!

    Als rang 10 op idk 150 niveaus staat en er hier vlot 1000 gehaald wordt noem ik vrij hard abusen ja paar k pp per eventdag dus :p
  11. torek

    Hoist The Colours High!

    Komt daar nog bij dat ze het event ook vrij tot zeer hard (gezien de weinige uitdagingen) aan het abusen zijn, ik zou bijna mijn kata-principes aan de kant schuiven gewoon om met ze te lachen o_O
  12. torek

    Hoist The Colours High!

    optie 1: je speelt bij rum (most likely gezien je likes) optie 2: je speelt niet op deze wereld en weet voor geen reet waarover je praat optie 3: voldoende iq om een steen en een pindanoot te evenaren xx
  13. torek

    Hoist The Colours High!

    meh ik zou wel 500pp willen sponsoren om zn naam te veranderen naar flopboy, helaas niet overdraagbaar, snorry
  14. torek

    Hoist The Colours High!

    rum zieke flop, zo praat je tegen 5 jarige kindjes ja, cocky, boertig, told ya
  15. torek

    Hoist The Colours High!

    Iets met appels en peren ...
  16. torek

    Hoist The Colours High!

    Amai een mens kan veel missen van 1 avondje zuipen haha Apart om hiervoor een topic aan te maken, maar eigenlijk wel tof om de openingspost te lezen, mooi geschreven, mooie naam en mooi plaatje ! Verder kan ik concluderen dat Rum! voor de volle 100% uit cocky spelers bestaat met een erg groot...
  17. torek

    Top/flopstammen

    true, ze zouden degene die democratie heeft uitgevonden moeten executeren combino zou leider moeten zijn !!! mvg
  18. torek

    Nummer 1 stam

    vergeet het account torek niet, nadat we heel wolves geinternd hebben spelen wij ook voor WW xx
  19. torek

    Stats Wanneer zijn mijn clears klaar

    Wil dat zeggen dat ook het level van je kazerne en stal niet meegenomen wordt in die berekening ? gaat die dan uit van maxed uitbouw ?
  20. torek

    Stats Wanneer zijn mijn clears klaar

    Tof scriptje Martijn ! Houdt het rekening met vlaggen en eventuele boosters ?
Bovenaan