Zoekresultaten

  1. Qwilfish

    Top/flop stammen

    Met die context verandert er niet veel toch? Je blijft zeggen dat jullie geen recruit 2 win willen doen en vervolgens doen jullie 't wel ;)
  2. Qwilfish

    Top/flop stammen

    Stay doet geen recruit to win, kijk maar want Level Up zegt dat! ;)
  3. Qwilfish

    Poll omtrent nieuwe graphics kaart

    wat is dit lelijk zeg joe
  4. Qwilfish

    [Profiel] Profielplaatje 250 pp

    Ja zeker, ga ik toch voor de rechtse. Stuur je me een DM om het af te handelen? :)
  5. Qwilfish

    [Profiel] Profielplaatje 250 pp

    Vind hem al best nice, is het mogelijk om de personages iets minder blurry te maken? Ook lijkt het alsof de V van viking groter is dan de rest van de letters, kan deze even groot?
  6. Qwilfish

    [Profiel] Profielplaatje 250 pp

    Dag lieve mensen Voor mij moet het er ook maar eens van komen: een professioneel profiel plaatje. Ik zoek een profielplaatje voor mijn account 'erik de viking'. 1. De tekst: erik de viking 2. Kleurencombinatie(s) Vrij te kiezen door de maker 3. Thema: uiteraard viking gerelateerd 4...
  7. Qwilfish

    Een ode aan de mindset van quarantaine spelers ~ Nobelus Rekruterus

    Mag ik ook joinen als ik ge-internd wil worden?
  8. Qwilfish

    Top/flop stammen

    Robjes jij bent gewoon flop. Niet ontkennen, dat heeft geen zin <3
  9. Qwilfish

    Top/flop stammen

    Haha klopt :) Maar als je gewoon het topic had gelezen had je geweten dat hij het over Gyer had ;)
  10. Qwilfish

    Top/flop stammen

    De hele discussie gaat over internen van Gyeryongsan en jij begint ineens over mamma ducky :P
  11. Qwilfish

    Praathoek

    Je bent niet de enige. Of ik edel met 3 edels en kill mn eigen 4e edel. Of de ts blijft hangen. 4 edels precies voldoende is me nog maar zelden gebeurd op deze wereld.,...........
  12. Qwilfish

    Top/flop stammen

    Je bedoelt elke dag? Hihi :P Wil jou wel elke dag een fake sturen hoor dan kan jij dat ook zeggen
  13. Qwilfish

    Top/flop stammen

    Rang 4? Rookie numbers!
  14. Qwilfish

    Spotprenten

    Haha, heb toch even gegniffeld :P
  15. Qwilfish

    Spotprenten

    Who needs dorpen when you can have memes, right? :P
  16. Qwilfish

    Spotprenten

    Sanderrr en een aantal andere spelers van -AA- 1 & -AA- 2 & OA gisteravond om 23u59
  17. Qwilfish

    Top/flop stammen

    Je moet wat te doen hebben hé op de zondagavond ;)
  18. Qwilfish

    Award voor Backstabstam gaat naar...

    Dat is Pandora uit mijn stam, dat zie je toch ;) Ik zal hem vragen of hij nog een keer wil langskomen bij je ;)
  19. Qwilfish

    Award voor Backstabstam gaat naar...

    Volgens mij heeft hij eerder jou gevonden :cool:
  20. Qwilfish

    Award voor Backstabstam gaat naar...

    Och, ook dit is TW toch? Ik ben afgelopen dagen ook behoorlijk gebackstabbed. Daar zullen ze spijt van hebben, heb 25 edels gesniped en 0 dorpen verloren. ;) Helaas, het is niet leuk, zeker niet om aan de verkeerde kant te zitten. Maar zolang het niet tegen de regels is, is het dus toegestaan...
Bovenaan