Zoekresultaten

  1. Ho-Lee Foek

    Spotprenten

    Dit is pas echt de spotprent, hier is hij gewoon online hoor ;)
  2. Ho-Lee Foek

    Een BG aangaan stelt niet veel voor?

    Sorry ik spreek geen pannenkoek ;P
  3. Ho-Lee Foek

    Een BG aangaan stelt niet veel voor?

    Stel nou dat je bij aangaan BG/NAP ingame kan kiezen (scroll down optie) hoelang de BG duurt (aantal dagen) en dan verzenden naar de andere partij die daar ook akkoord op moet geven voordat het tot stand komt. Wanneer beiden partijen op deze manier akkoord gegeven hebben is het ook bindend en...
  4. Ho-Lee Foek

    Een BG aangaan stelt niet veel voor?

    Als niemand zich meer aan zijn woord houdt, waar gaan we dan heen in deze wereld? Is iedereen een leugenaar? wie kan ik nog vertrouwen? Word Trump in 2024 nog een keer president van de VS? Wat zal ik eens eten vanavond? Wat kwam ik hier ook al weer doen? Wie zijn jullie? Ik ga maar weer.......
  5. Ho-Lee Foek

    Spotprenten

    Thx voor de hookup @The Peasants Revolt ;P
  6. Ho-Lee Foek

    Spotprenten

    Ik begreep dat je op zoek bent naar een nieuwe Co @The Peasants Revolt echter zag ik je huidige co net uit overleg komen met een memo… en tis niet heel netjes. PS, dit zegt de Nederlanders misschien meer dan de Belgen :p
  7. Ho-Lee Foek

    Golden Awards

    Als je verteld hoe je ingame heet kan ik je vinden, deze naam vind ik niet terug ;P\ Edit: tot 2x toe scheef gekeken xD, al gevonden
  8. Ho-Lee Foek

    Spotprenten

  9. Ho-Lee Foek

    Spotprenten

    Hahaha xD :like:
  10. Ho-Lee Foek

    Spotprenten

  11. Ho-Lee Foek

    Griesmeelpudding & pap

    Misschien kan ik je dan wel interesseren in mijn nieuwste boek “De ontmaskering van het Puddingsyndicaat & hoe redden we het klimaat” Overigens, hoe zit dat met die bitterkoekjes? Ik vind griesmeelpap heel erg lekker omdat de smaak mij juist enorm doet denken aan bitterkoekjes, maar die...
  12. Ho-Lee Foek

    Griesmeelpudding & pap

  13. Ho-Lee Foek

    Griesmeelpudding & pap

    Ja tenzij je een Sam bij je hebt
  14. Ho-Lee Foek

    Griesmeelpudding & pap

    Waar zijn we mee bezig? xD Mais bon, i'll play along. Als je een capodastro of kortweg capo bedoeld, een klem die bedoeld is om op een snaarinstrument met fretten een paar halve tonen hoger te laten klinken? Dan ben je wel op de goede weg, maar moet je een toontje lager zingen om dat uit te...
  15. Ho-Lee Foek

    Griesmeelpudding & pap

    was je naakt? het werkt namelijk niet als je je kleding aan hebt, de wrijvingsweerstand is dan te hoog en je kan dan niet de benodigde velociteit behalen waardoor de zwaartekracht en middelpuntzoekende krachten aan het langere eind van de touw trekken. Zie het als een emmer water die je...
  16. Ho-Lee Foek

    Griesmeelpudding & pap

    Pap, pudding, en alle andere stroperige of verdikte vloeistoffen ondergaan een proces waarin de viscositeit veranderd. zetmeel, net als veel andere koolhydraten hebben invloed op de fysische materiaaleigenschappen van een vloeistof en in sommige uitzonderlijke gevallen van een gas. De weerstand...
  17. Ho-Lee Foek

    Bedenkingen TW

    You had me at Visa
  18. Ho-Lee Foek

    Bedenkingen TW

    Halleluja! Wat een goed idee nooit bij stilgestaan maar je legt de drempel natuurlijk erg hoog als je nieuwe spelers geheel aan hun lot overlaat om noodzakelijk skills te leren buiten het spel om. Misschien verbeeld ik mij dit maar als ik het mij goed herinner werd er vroeger in de tutorial...
  19. Ho-Lee Foek

    Golden Awards

    Misschien moet je dan toch de grootste ego nominatie krijgen
  20. Ho-Lee Foek

    Golden Awards

    Goedemiddag beste mensen, Ik zie dat er al 2 maanden geen lijst geplaatst is, schande! Ik ga een poging doen, ook al ben ik compleet nieuw op de wereld en ken ik de meesten niet. De disclaimer en de belofte is dan ook dat er een deel 2 gaat volgen over enige tijd waarin hopelijk veel meer...
Bovenaan