Zoekresultaten

  1. Gecke Peckert

    [Profiel] Plaatje gezocht 500PP

    . De tekst: Gecke Peckert 2. Kleurencombinatie(s): Zie bijlage 3. Thema: Zie bijlage 4. Plaatje(s) om te gebruiken: - 5. Deadline: Geen deadline 6. Prijs/gift: 500pp Heb ze liefst beide :)
  2. Gecke Peckert

    Profiel plaatje

    Iemand die nog zin en tijd heeft om een profielplaatje te maken? Prijs maakt niet zoveel uit, zolang het er maar goed uitziet. Liefst zoiets als dit, of deze gebruiken...
  3. Gecke Peckert

    [Stam] Stamplaatje Desert 300 PP

    1. De tekst: Desert 2. Kleurencombinatie(s) Spreekt voor zich denk ik ^^ 3. Thema: Iets met een woestijn en bijvoorbeeld een 'Desert Warior' gekleed in stoffen kleding bijvoorbeeld. (staan veel van op google) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Hoeft geen specifiek plaatje voor te gebruiken...
  4. Gecke Peckert

    [Profiel] Profiel Plaatje 100-300 PP

    De tekst: Gecke Peckert Kleurencombinatie: Maakt mij niet veel uit, speel er maar mee. Thema: maybe iets met Woody woodpecker, iets wat gek is ;) Deadline: Z.S.M Prijs: 100-300 PP
  5. Gecke Peckert

    Profiel Plaatje

    De tekst: Gecke Peckert Kleurencombinatie: Maakt mij niet veel uit, speel er maar mee. Thema: Iets met een gekke of brute Woody woodpecker, eigen suggesties ook welkom. Deadline: / Prijs: Van Paypal tot PP, het maakt mij niet uit :)
Bovenaan