Zoekresultaten

  1. ASPHYXIA.

    Golden Awards

    nee maar final wel
  2. ASPHYXIA.

    Golden Awards

    en knives en legendery dan ?
  3. ASPHYXIA.

    Golden Awards

    plus je lult maar wat je zegt dat flop meerdere mensen internt zonder dat je daar iets van weet. maar als jij dat zo wil doen doe je dat maar lol
  4. ASPHYXIA.

    Golden Awards

    was in de war met oda odd ik stond eerste met oda mb lol. maar ik het ging over dat jullie ook gewoon internen. en niet over dat ik stopte...
  5. ASPHYXIA.

    Golden Awards

    en waarop baseer jij deze info op ??
  6. ASPHYXIA.

    Golden Awards

    dat komt omdat je aan de andere kant van conitent lag?? en ik stond boven met odd dus je lult weer. en ik zij vlmg was jij de gene die vroeg om dorp leeg te zetten omdat ik wist dat sg er wel om vroegen en volgenmij was jij er een van. maar heb mijn acc op delete gedaan dus kan het zelf helaas...
  7. ASPHYXIA.

    Golden Awards

    nee dat was er voor al dat ik dood liep op bw daarna had ik nog 2 massa solo gedaan. was ook gestopt omdat ik dus alles solo moest doen waardoor ik er geen zin meer in had. en had genoeg tijd meer voor als ik massa,s zou krijgen ofz. en er waren meerdere mensen uit gaz die vroegen om dorpen leeg...
  8. ASPHYXIA.

    Golden Awards

    en vlgm vroeg je me letterlijk nog om mijn dorp leeg te zetten
  9. ASPHYXIA.

    Golden Awards

    hmm ik was gestopt omdat ik geen tijd had om genoeg te en geen zin had om solo te spelen en geen bw lol
  10. ASPHYXIA.

    Golden Awards

    zal ik ook nog een topic over lullen maken ?? daar heb je denk ik ook wel behoefte aan omdat jij ook zo veel lult
  11. ASPHYXIA.

    Golden Awards

    jaja wat ik hier mee wou zeggen was dat je zelf ook gewoon internt en je je stil moet houden
  12. ASPHYXIA.

    De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

    Gaat wel erg ver inderdaad :tongue:
Bovenaan