Zoekresultaten

  1. Top/Flopstammen

    Sinds wanneer staat je ervaringen gelijk aan berichten op het AF? Maar goed zal nuttig reageren. Op een massa gaat het niet alleen over de verliezen, maar over de total manier van deffen. Het is niet omdat je amper of niks verliest, dat je goed defft. Het zou goed kunnen zijn dat er al mensen...
  2. Top/Flopstammen

    Was niet te zien aan murus zn deffen Woops
  3. Top/Flopstammen

    Wat kun je er niet tegen als er op zaken worden gewezen aan jullie kant? Maar wel bashen op tony, terwijl je er niks van afweet. Tyrant op zn best dus Anyway als jullie over stabs spreken, herinner me nog heel goed dat tyrant hier al genoeg van beschuldigd is deze wereld. Dus gewoon weg hypocriet
  4. Top/Flopstammen

    Wel ik dacht de hele stam tyrant een beweze stab was? Wereld regels aan gaan , snel leiding veranderen en niks meer accepteren Hypocriet!!
  5. Stelling van de dag

    Dit is geen enkel probleem, we hadden al langer door dat je nog al wat wispelturig bent en niet altijd de best keuzes maakt. Zoals een troependump doen van een 10 tal ramloze clears op het account WTD. ( Massa murus) Iedereen heeft zijn slechte en goede dagen, uw reactie wordt geapprecieerd...
  6. Stelling van de dag

    Als je deze redenering volgt kunnen we beter stoppen met te discussieren hier. Aangezien iedere stam wel een speler heeft die op een andere wereld een ander mening had. Blijkbaar zijn veel mensen niet in staat om een discussie aan te gaan zonder dit als argument te moeten gebruiken. Voel je...
  7. Stelling van de dag

    Ben blij dat ik van hulp kon zijn! Een beetje zelfreflectie kan nooit kwaad.
  8. Stelling van de dag

    Als je geen vertrouwen hebt in je kwaliteiten als deffer heb je deze torens natuurlijk nodig.
  9. De schande genaamd One Last Time

    Maar omdat dit blijkbaar moeilijk is, zie hier
  10. De schande genaamd One Last Time

    Als je terug leest, zie je de persoon waarmee de nap was bevestigen dat dit alleen persoonlijk was en niet stamgebonden. Meer informatie heb je niet nodig vermoed ik.
  11. De schande genaamd One Last Time

    Allright 2 punten. 1. Nap was niet op stamvlak al toegegeven door een stamgenoot van harry steen. Als hij dit fout interpreteert is dit zijn eigen probleem. ( zie screens eerdere post) 2. Wij wisten niks van die nap af (https://gyazo.com/956a128c75210ea576acb0b7d26d21f3) Je kan hier blijven...
  12. De schande genaamd One Last Time

    Iedereen zit hier allemaal te redeneren over deff hier en deff daar. Het feit is dat we een inactieve speler hebben geedeld, deze hadden we gevonden via twmaps en twstats. (om 12u snachts) Al zijn troepen waren nog thuis buiten 1k dual, konden we zien aan de rapportjes. Dit account bezat 6...
  13. Golden Awards

    Nope 2 random spelers die er midgame zijn opgegooid ;)
  14. Golden Awards

    Ik zou ook graag meer offensief gespeeld hebben. Maar jammer genoeg heb ik alles eerst in orde moeten brengen op dit account en met een constante regelmaat onder vuur gelegen. Niet elke situatie geeft je jammer genoeg de kans om vrij offensief te spelen! Zeker als 2 stammen tegelijk over je hele...
  15. Global Stabbings

    Deze discussie kan gewoon blijven gevoerd worden door beide partijen als deze argumentatie wordt gehanteerd. De feiten zijn gewoon. 1.Fresh krijgt niks offensief klaargespeeld deze wereld 2, Dus moeten ze maar weer gaan recruteren zodat ze mss toch wat krijgen klaargespeeld via een overmacht
  16. Praathoek

    Denk dat je je zelf te veel flateert ;) Enigste reden dat ik hier zit is om een ex co om hulp vroeg. Maar je mag je zelf altijd beter laten voelen door zn dingen te zeggen. Want zo te zien heb je ook al je eigen fan die toch alles liked
  17. Praathoek

    Ben niet verlegen zn. Gewoon geen zin om ook maar enig contact met u te moeten hebben buiten tw
  18. Praathoek

    Er zal een post komen van de stam uit
  19. Praathoek

    Maar wel constant een grote mond komt op zetten, zie uw laatste zijn weer. Dus je bijdrage is gewoon steeds onnutig
  20. Praathoek

    Je mag me een zwakke speler vinden, maar dan sta jij er toch niet veel beter voor. je hebt nog niet echt iets nuttigs gedaan op 72 buiten je mond openen. En dit kunnen we nu ook niet nuttig noemen e. @Coruscant Ik heb inderdaad vaak de skypechat geleaved , maar niet door mn ongelijk...
Bovenaan