Zoekresultaten

  1. Praathoek

    Aai gemiste kans, jammer weer.
  2. Praathoek

    Oh, grondstoffen versturen staat uit. Betekent dit dus ook dat je geen grondstoffen kunt versturen naar jezelf in de marktplaats bij ‘grondstoffen versturen’? Dat zou dan betekenen dat vlaggenbooster sessies voor grootste deel getackeld worden :O
  3. Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    Gewoon de functie van massa ontslaan voor edels weer verwijderen (en ook geen vervangende scripts hiervoor toestaan) Dan is probleem ook direct voor 99% opgelost volgensmij. Of zeg ik hier nou iets heel raars?
  4. Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

    Pfoe de nr. 5 stam is inderdaad echt niet helemaal snugger
  5. Babbelhoek

    Wat een drukte :D
  6. De dorpentellers

    Ronde 4: 5580 Dorpen waarvan 2700 Barbaar
  7. Feedback wijzigingen Casual 10

    Casual 10 was een mooie testwereld om aan te tonen dat er verandering moest komen. Helaas is het triest dat hiervoor 7 maanden aan tijd opgeofferd moesten worden van de spelers die casual 10 wel serieus gespeeld hebben. De oplossing? casual 10 stilletjes wegdrukken en een nieuwe casual starten...
  8. Werelden worden niet evenredig opgebouwd

    Het lijkt me dan toch wel logisch dat de volgende nieuwe spelers in eerste instantie de 'lege' plekken opvullen? Of desnoods een grotere kans op de eerste volgende nieuwe barbspawns? Om de wereld gelijkmatig te laten groeien?
  9. [Doorgegeven] Extra filter dynamische groepen: Buitcapaciteit

    Tijd om te stemmen! :D
  10. Edel Jaarmarkt - feedbacktopic

    Waarvoor is het nodig dat dit event zich zo vaak herhaalt? Dit is eerlijk gezegd een van de meest waardeloze events ten aanzien van het plezier om het te spelen. Het vraagt geen tactiek en als speler heb je 0 invloed op de uitkomst. Kwestie van wie er graag veel dure premiumpunten doorheen...
  11. Wereld 74 - Spelen of niet?

    Waarom staat er niet aangegeven of rooftochten actief of inactief zijn?
  12. Barbarendorpen boerderij

    Klopt, de aanleiding van deze vraag heeft ook te maken met het shapen(kata'en) van de barbarendorpen. De wereld waar dit voor mij van belang is heeft een maximale punten limiet van barbarendorpen van 1500. Om de barbarendorpen zo ideaal mogelijk voor het farmen uitgebouwd te krijgen is het nodig...
  13. Barbarendorpen boerderij

    Hallo, Mijn account was blijkbaar verwijderd vanwege een opruiming van het forum maar ben er weer. Tot heden heb ik nog niet echt duidelijk bewijs kunnen krijgen waaruit is gebleken dat een barbarendorp de beschikbare bevolking negeert. Boerderij werd telkens eerst opgebouwd. Helaas is mijn...
Bovenaan