Zoekresultaten

  1. Louder Than Boom

    Praattopic

    Hoe kunnen we speeds weer aantrekkelijk maken? Ik heb geen idee of we daar echt een objectief antwoord op kunnen geven. Maar ik kan wel een mening geven over wat ik denk wat er moet gebeuren. Ik vind speeds zelf het leukste om samen met anderen te doen. Solo vind ik niet zo leuk, dan ga ik...
  2. Louder Than Boom

    Prove me wrong

    Het ging al mis toen het halveren enzo in het spel kwam. Dat was ergens rond w20 ofzo? Desondanks blijft het een mooi spelletje hoor, maar is t wel jammer dat innogames deze kant op is gegaan.
  3. Louder Than Boom

    Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    Een servertje hosten, voor welk spel dan ook, is echt niet zo duur hoor. :p
  4. Louder Than Boom

    Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    Hij red dat zonder ook wel :p Maar waarom hij t een dom idee vind is mij een raadsel tho en wat mij betreft kan het niet vaak genoeg gezegd worden dat al die pp voordelen bullshit is.
  5. Louder Than Boom

    Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    Dus in plaats van het mogelijk maken hetzelfde te doen, blijven er nu maar een paar accounts over die ongelooflijk veel vlaggen hebben? Lijkt mij een slechte zaak. Een betere update is om het downgraden van vlaggen mogelijk te maken imo. Edit: Het is overigens nog veel beter om vlaggen in het...
  6. Louder Than Boom

    Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

    Tsja, als het bewust vaag gehouden word over wat nou wel en wat niet mag en wij hebben dit als community geaccepteerd, dan heb je geen poot om op te staan natuurlijk.
  7. Louder Than Boom

    Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

    Kunnen we die nieuwe boostregels nog ergens terug vinden? Want voor mij is t ook onduidelijk hoe het allemaal precies in elkaar steekt nu.
  8. Louder Than Boom

    Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    aka de Devil?
  9. Louder Than Boom

    Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    Lucifer kan beter op grijs gaan denk ik.
  10. Louder Than Boom

    Speedronde #6262 - Vrije instellingen (14.11 19:30-22:30)

    Tsja, er zijn genoeg rondes geweest waar we 2v4, 2v6 waren, maar ook rondes waar er amper tegenstand was. Maar om random uitslagen te laten zien zegt eigenlijk helemaal niets over wat er daadwerkelijk is gebeurd tijdens die rondes. Er zijn namelijk ook genoeg rondes te vinden bij hem waar die...
  11. Louder Than Boom

    Speedronde #6243 - Vrije instellingen (02.11 13:30-17:30)

    Ik zal het even verduidelijken want volgens mij was ik dat daar niet nee. Ik vind het individuele niveau van de echte toppers momenteel echt een stuk hoger dan wat het toen was en als die spelers er zijn, winnen die vrijwel altijd tenzij er een kwantitatieve overmacht is. Die spelers van vroeger...
  12. Louder Than Boom

    Speedronde #6243 - Vrije instellingen (02.11 13:30-17:30)

    Het spelletje van toen en nu is eigenlijk niet te vergelijken. De goede spelers van toen worden nu volledig ondergesneeuwd en zijn echt helemaal niet zo goed meer. Vraag maar aan stitch of sjaak007 hoe t tegenwoordig gaat op classic. Maargoed, dat is op individueel niveau en het spelletje is nu...
  13. Louder Than Boom

    Hoe starten we?

    Ik heb er al een claim op staan.
  14. Louder Than Boom

    [Afgekeurd] Vlaggen downgraden

    Nadat een of andere co. al onze vlaggen geüpgraded heeft naar t allerhoogste, komen we ineens ontzettend veel vlaggen tekort. Dit is helaas niet terug te draaien. Is het misschien een idee om een vlaggen downgrade optie toe te voegen in het spel? Of een optie dat alle vlaggen op een manier naar...
  15. Louder Than Boom

    Speedronde #6000 - Special ronde (29.05 19:00-12.06 19:00)

    Weinig ruimte om mee te spelen idd, mss in de loop vd week zo aanpassen dat je t uiteindelijk om kan draaien. :p
  16. Louder Than Boom

    Speedronde #6000 - Special ronde (29.05 19:00-12.06 19:00)

    Is het een idee om na een week, de 1e met de slechtste stam samen te voegen? Nr 2 met de een na laatste etc.
  17. Louder Than Boom

    Stemtopic speedronde 6000

    Algemene informatie * Start: Zondag 29 mei * Einde: Zondag 12 juni * Snelheid: 50 * Overwinningsvoorwaarden: De Stam die de meeste boostdorpjes heeft wint. Wereldsysteem * Ridder: Ja * Ridderitems: Nee * Boogschutters: Ja * Kerk en geloof: Nee * Smederij: Simpel * Goudmunten: Nee, pakketjes...
  18. Louder Than Boom

    Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    Niet zo lopen mauwen Mike, we spelen gewoon casual op een casual.
  19. Louder Than Boom

    Andere naamsveranderingen

    Geen gemekker, pep is lekker.
  20. Louder Than Boom

    Vrij Forum / Ditjes en Datjes

    Het is tijd voor verandering. Want verandering is goed.
Bovenaan