Zoekresultaten

  1. CostaRica

    Overig GS Balancer

    Een GS balancer die vrij simpel werkt. Een .Net script vertaald door @Qui Intus Diaboli en vroeg aan mij of ik deze wil laten keuren. https://forum.tribalwars.net/index.php?threads/resources-balancer.287064/
  2. CostaRica

    Complimenten aan een niet dubieuze naam

    Via deze weg wil ik mijn complimenten uiten aan @een niet dubieuze naam voor zijn professionele houding jegens stamgenoten van RSAM. Ondanks het conflict in het midden-oosten, wat overigens in de kiem gesmoord lijkt te zijn, is @een niet dubieuze naam niet te beroerd om persoonlijke geschillen...
  3. CostaRica

    [Afgekeurd] FA berichten filteren

    Hallo, Ik zou graag een optie willen om de berichten, gegenereerd door FA niet meer te zien. Bij filter zou dan een extra kopje komen met "Farm Assistant" en dan de volgende opties aan/uit vinken: Berichten die volledige verliezen tonen Berichten met indicatie van gedeeltelijke verliezen...
  4. CostaRica

    [Afgekeurd] PP uitgave tonen in profiel

    Om het besluit van @Duckje te lezen in deze post wat meer kracht bij te zetten, is het misschien mogelijk om PP abuse wat transparanter te maken. Het is natuurlijk leuk om de figuurlijke forumschandpaal te gaan hanteren, echter is het niet duidelijk hoeveel PP iemand in zijn account heeft...
  5. CostaRica

    Forum

    Morning, Is er de mogelijkheid om gedeeltes van het forum te verbergen, en dat ze tevens niet in de ongelezen topics lijst komen te staan? Soort van negeren maar dan niet voor leden maar voor forums.
Bovenaan